Stelling: Wat noemen jullie pesten en wat plagen?

  • 21 June 2023
  • 7 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Wat noemen jullie pesten en wat plagen? Kunt u deze stelling beantwoordden, ook als is het al gezegd. Dan kan ik mijn lijst over pesten en plagen later posten voor mensen. 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Wanneer de ander het opvat als een grapje is het plagen. Wanneer het niet word opgevat als een grapje, en als het meerder keren gebeurd is het pesten. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi!

Plagen is meer van een grapje en niet om je te kwetsen, maar pesten is wel met opzet om je te kwetsen. Een grapje kan altijd kunnen, maar zolang je rekening met anderen houdt dan is het niet pesten, maar plagen:)

Liefs x Banaantje <3

Badge

hi,

plagen en wanneer de gene die geplaagt is er ook  nog wel om kan lachen en het een enkele keer geburd.

pesten is wanneer je nare dingen vaker doet of dingen doet met opzet zoals uitschelden uitlachen schoppen slaan enc.

groetjes.

Hey,

Lastige vraag! Ik denk dat het plagen is als het niet te vaak gebeurd en de ander het ook leuk vindt. Anders vind ik het pesten. En je moet niet het doel hebben om iemand te kwetsen of naar beneden te halen.

Ajuus!

 

Reputatie 7
Badge +17

Eens met @OnbekendeAnnoniem . Zodra het vernedering wordt, of kwetsen of pijn doen is het al lang geen plagen meer. 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 4
Badge +2

Plagen is als iemand een grapje maakt wat een beetje next level is maar jij er ook om kan lachen! Dus simpelweg dat je het niet erg vind. 
Pesten als iemand dingen bij je doet wat je pijn doet vind ik pesten, vooral als ze ook door blijven gaan!

Reputatie 5
Badge +2

Ik denk dat het pesten wordt als het meerdere keren is en degene er zelf niet (meer) om kan lachen. Als iemand in elkaar geslagen wordt is het voor mij sws pesten. 

 

Xx L

Reageer