Skip to main content

sta op het punt een paar jongens in elkaar te slaan

• March 23, 2025
  • 9 reacties
  • 264 Bekeken

Hoooi

Bij mij in de klas zitten een paar pestkoppen (jongens)

Soms pesten ze mij om mn lichaam (ik ben eenmaal iets zwaarder dan de rest) of roepen ze me nerd enzo.. 

Ik vind dit erg vervelend, want ze pesten ook anderen en de docenten doen er naar mijn gevoel te weinig aan. 

De laatste tijd heb ik ook gewoon de urge om die jongens vol in elkaar te slaan. Ik weet dat ik dat makkelijk zou kunnen maar ik zou erg in de problemen komen (nog erger dan die jongens!!! Hoe is dat logisch)

Ik heb een paar dagen op school niks gegeten door die opmerkingen maar als ik ze sla krijg ik problemen!?

Heeft iemand tips hoe ik hiermee om moet gaan (en vechttips haha)??

Alvast bedankt, groetjes eendje!

9 reacties

• March 23, 2025

Heb het zelfde probleem. 

Allen durfen ze bij mij niks ben een reus in de klas.

je moet wel blijven eten anders heb je een groter probleem.

ik mag het waarschijnlijk niet zeggen maar wie niet horen wil moet maar voelen. Ik had ze in elkaar geramd. 

En als ze dan denken dat ze leuk zijn door je dik te noemen gewoon boven op ze gaan zitten dan zeggen ze niet snel meer iets 😂

weet niet of het helpt maar wou het wel even zeggen tegen je 

groetjes badeend 😂

Yehrom
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 23, 2025

Heb dezelfde neiging en ze doen t zelfde ook(noemen me zwaar enz maar ik sport gwn vaker dan hun) en nerd maar ja zo moet je ermee omgaan helaas.

Wat je wel kunt proberen is hun prankcallen met een ander nummer

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 24, 2025

Bij ons op school heeft een gepeste jongen een paar pesters een pak rammel gegeven. Mag niet en hij kreeg straf maar het pesten  was  hierna wel afgelopen.  Veel kinderen zagen het gebeuren maar niemand kwam tussen om de pesters te beschermen. Er was veel begrip voor de frustratie van de jongen.  Ik wil daarmee zeggen: je klasgenoten vinden dat gepest waarschijnlijk ook niet fijn en staan aan jouw kant, maak gebruik van die sympathie om de pesters te laten zien  dat ze een minderheid zijn en niemand hen tof of cool vindt.

• March 24, 2025

Niet slaan , niet doen

ik denk niet dat het er minder door wordt

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 24, 2025

Hi eendje 

ik snap helemaal hoe je je voelt ik word ook gepest en ze laten mij ook niet met rust plus de leeraren die denken dat pesten gewoon niks is ofzo. In dit geval zou ik proberen om voor jezelf op te komen voor bijvoorbeeld door te zeggen “Ja ik ben misschien iet steviger maar dat geeft jullie niet het recht om me te pesten!” als dat niet werkt probeer om naar een klasgenoot of vriend toe te gaan en vertel het tot ze je helpen. 

fijne dag nog veder.

Koetje.123

• May 16, 2025

Slaan lost sowieso niets op

anoniempje.008
Forum|alt.badge.img

Ik begrijp hoe je je voelt, soms zou ik dat ook heel graag willen doen, hoewel je alleen maar in grotere problemen kunt komen. Ik zou ze vooral negeren. Maar als zij jou eerst aanvallen of slaan, dan mag je zeker terugslaan. Er is dan gewoon sprake van zelfverdediging

• Net nieuw
  • July 3, 2025

Hoooi

Bij mij in de klas zitten een paar pestkoppen (jongens)

Soms pesten ze mij om mn lichaam (ik ben eenmaal iets zwaarder dan de rest) of roepen ze me nerd enzo.. 

Ik vind dit erg vervelend, want ze pesten ook anderen en de docenten doen er naar mijn gevoel te weinig aan. 

De laatste tijd heb ik ook gewoon de urge om die jongens vol in elkaar te slaan. Ik weet dat ik dat makkelijk zou kunnen maar ik zou erg in de problemen komen (nog erger dan die jongens!!! Hoe is dat logisch)

Ik heb een paar dagen op school niks gegeten door die opmerkingen maar als ik ze sla krijg ik problemen!?

Heeft iemand tips hoe ik hiermee om moet gaan (en vechttips haha)??

Alvast bedankt, groetjes eendje!

Kijk io heb dit prc hetzelfde maar.ben groter en langer.daj hin maar ze komen altijd.met hun vriendjes die 16 enz zijn en r zit 1tje in de klas dies ook 16 ze doen altijd stoer maar wanneer het er op neer komt werken ze allemaal samen maak niet uit of het in elkaar slaan is online revieuws plaatsen of zorgen dat ik in de problemen in plaats van hun ik  weet niet wat ik voor advies kan geven maar jaals ik snitch ben ik snitch maar anders kom ik in problemen

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Het is echt vervelend en moeilijk om gepest te worden, vooral als het gaat over je lichaam of dat ze je “nerd” noemen. Het is logisch dat je je boos en gefrustreerd voelt en soms de drang hebt om terug te vechten.

Toch is het belangrijk om niet te slaan, want dat kan jou juist meer problemen geven dan hen. Wat je het beste kunt doen is proberen zo min mogelijk op de pesterijen te reageren, want pestkoppen willen vaak vooral een reactie van je.

Als je rustig blijft en ze negeert, wordt het voor hen minder leuk en zullen ze misschien stoppen. Het is ook heel belangrijk dat je met iemand praat die je vertrouwt, zoals een docent, mentor, ouders of een goede vriend. Zij kunnen je helpen en er misschien voor zorgen dat er iets verandert.

Zoek ook steun bij vrienden, want samen sta je sterker. Zorg daarnaast goed voor jezelf door toch te proberen te eten en goed te slapen, ook al is dat soms lastig. Als je het lastig vindt om rustig te blijven of jezelf te verdedigen, kun je misschien een vechtsport zoals judo of kickboksen proberen, want daar leer je ook om rustig te blijven en jezelf te beschermen zonder meteen agressief te worden.

En onthoud: het ligt niet aan jou dat ze pesten, zij zijn degene die fout zitten, jij verdient respect. Als je wilt kan ik je helpen hoe je een vertrouwenspersoon op school kunt aanspreken, want die kunnen ook met docenten praten zodat het pesten stopt. Blijf sterk en zoek hulp als het nodig is!

xx liefs Wolf 🐺