Skip to main content

sta op het punt een paar jongens in elkaar te slaan

Forum|alt.badge.img+1

Hoooi

Bij mij in de klas zitten een paar pestkoppen (jongens)

Soms pesten ze mij om mn lichaam (ik ben eenmaal iets zwaarder dan de rest) of roepen ze me nerd enzo.. 

Ik vind dit erg vervelend, want ze pesten ook anderen en de docenten doen er naar mijn gevoel te weinig aan. 

De laatste tijd heb ik ook gewoon de urge om die jongens vol in elkaar te slaan. Ik weet dat ik dat makkelijk zou kunnen maar ik zou erg in de problemen komen (nog erger dan die jongens!!! Hoe is dat logisch)

Ik heb een paar dagen op school niks gegeten door die opmerkingen maar als ik ze sla krijg ik problemen!?

Heeft iemand tips hoe ik hiermee om moet gaan (en vechttips haha)??

Alvast bedankt, groetjes eendje!

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 15 reacties
  • 23 maart 2025

Heb het zelfde probleem. 

Allen durfen ze bij mij niks ben een reus in de klas.

je moet wel blijven eten anders heb je een groter probleem.

ik mag het waarschijnlijk niet zeggen maar wie niet horen wil moet maar voelen. Ik had ze in elkaar geramd. 

En als ze dan denken dat ze leuk zijn door je dik te noemen gewoon boven op ze gaan zitten dan zeggen ze niet snel meer iets 😂

weet niet of het helpt maar wou het wel even zeggen tegen je 

groetjes badeend 😂

Yehrom
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 31 reacties
  • 23 maart 2025

Heb dezelfde neiging en ze doen t zelfde ook(noemen me zwaar enz maar ik sport gwn vaker dan hun) en nerd maar ja zo moet je ermee omgaan helaas.

Wat je wel kunt proberen is hun prankcallen met een ander nummer

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 496 reacties
  • 24 maart 2025

Bij ons op school heeft een gepeste jongen een paar pesters een pak rammel gegeven. Mag niet en hij kreeg straf maar het pesten  was  hierna wel afgelopen.  Veel kinderen zagen het gebeuren maar niemand kwam tussen om de pesters te beschermen. Er was veel begrip voor de frustratie van de jongen.  Ik wil daarmee zeggen: je klasgenoten vinden dat gepest waarschijnlijk ook niet fijn en staan aan jouw kant, maak gebruik van die sympathie om de pesters te laten zien  dat ze een minderheid zijn en niemand hen tof of cool vindt.

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 255 reacties
  • 24 maart 2025

Niet slaan , niet doen

ik denk niet dat het er minder door wordt

koetje.123
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 24 maart 2025

Hi eendje 

ik snap helemaal hoe je je voelt ik word ook gepest en ze laten mij ook niet met rust plus de leeraren die denken dat pesten gewoon niks is ofzo. In dit geval zou ik proberen om voor jezelf op te komen voor bijvoorbeeld door te zeggen “Ja ik ben misschien iet steviger maar dat geeft jullie niet het recht om me te pesten!” als dat niet werkt probeer om naar een klasgenoot of vriend toe te gaan en vertel het tot ze je helpen. 

fijne dag nog veder.

Koetje.123

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen