Heyy ik durf het niet te vertellen maar ik heb iemand bedrogen met een mes.
D1 zat mij te treiteren met D2 oké is goed maar het bleef doorgaan en werd pesten. Ik heb meerdere keren aangegeven. Dat ze moesten stoppen maar ze gingen door. Ze hebben diep vervelende dingen gezegd. Toen we het met de meester aan het oplossen waren. Beschuldigde hij me met van alles en toen kwam Kras (mijn boosheid) uit zijn boom en wilde hij D1 laten voelen wat ik voelde. Ik heb gezegd dat als ik een mes had dat ik D1 zou vermoorden.
Heel slecht van mij. Ik heb spijt. En heb hem dat gezegd hij heeft me vergeven. Maar we zitten nu in een samenwerk groepje en hij ging mijn weetjes verwijderen omdat ik 1 keer had gespamd. Dus toe heb ik gezegd D kappen als je dat nog een keer doet ga ik naar de meester en toen deed hij het nog een keer. Dus toen heb ik de meester erbij gehaald. Gat hij mij beschuldigen van deze dingen:
Zij is bazig.
Zij spamt de hele tijd. (Terwijl ik was gestopt toen ze het vroegen.)
Zij beslist de hele tijd wat er op de poster komt en wat niet. (Ik ben constant het hele groepje langs gegaan om te checken wat zij vonden.)
Ik heb gezegd ik stap uit het groepje. En toen ben ik weggelopen. Toen werd ik op de gang getroost door wat meiden. Komt de meester zegt hij : ‘we gaan even met zijn allen in gesprek.’ zeg ik: ‘meester dat is geen goed idee.’ maar hij wilde het perce. Toen ging D1 zeggen dat ik over hem zat te roddelen. Terwijl ik dat nóóit zou doen. Ik zei dat is niet waar ze zaten mij te troosten. Zegt hij dat ik alles fout doe en dat dat is omdat ik hem heb bedrogen met een mes en een oorbel.
(Oorbel in groep 5 vanwege valse beschuldig gingen. Haha oorbel dood eng hoor;) )
Toen heb ik gezegd dat ik dan al helemaal niet meer met hun ging werken.
Gaat hij zitten zeggen IK VIND L WEL AARDIG MAAR….. (en dan valse beschuldigingen.)
Een meisje B heeft gezegd dat zij het niet ging doen zonder mij echt heel aardig vind ik maar toen heb ik gezegd dat ik niet kan samenwerken met D1. En dat dat geen goed idee is en dat zij lekker lol Miet beleven. En zo ben ik uit dat groepje.
Vinden jullie mij nog aardig?
Heb je iets soortgelijks meegemaakt?
Zo ja wat?
Heb ik goed gehandeld?
Wat moet ik nu doen?
Wilhelmavemela.
De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.