Vraag

soort van gepest

  • 15 June 2023
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hallo allemaal, er zit iemand in mijn klas en die doet al heel het jaar gemeen.

Ik geef het eerlijk toe , ik was ook niet altijd even aardig maar ik heb nooit gepest.

Ik word uitgelachen tijdens gym en er worden rascistische grappen over mij gemaakt, ook word er afval ‘door zijn ‘meelopers’ naar mijn hoofd gegooid. Als ik vraag waarom hij dit doet gaat hij lachen. Ik ben het gewoon echt zat dat steeds uitgescholden en aan de kant geduwd worden!! Ik weet echt niet wat ik verkeerd doe. Mijn vrienden gaan ook met diegene om en als ze wat leuks gaan doen word er gezegd ‘nee alsjeblieft nodig saar niet uit!!’ en ik vind dat vervelend. Dingen zoals een comeback maken heeft ook geen zin want ik ben daar niet zo goed in en dan word er gezegd ‘is niet grappig’ of ‘domme kankerhoer saar zie je me lachen?’ Hebben jullie tips?


2 reacties

Badge

Hoi, je moet gewoon sterk in je schoenen en de pesters negeren. Ze pesten je alleen omdat je erop reageert. Heb je dit trouwens met je vrienden of familie gedeeld?

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hm, vervelend. 
ik zou er proberen vooral niet teveel op in te gaan, als zij denken dat het jou niet boeit, vinden zij het ook niet meer ‘leuk’ en zullen ze waarschijnlijk wel stoppen. 
 

Je kan het anders ook nog met je mentor bespreken, misschien kan hij/zij je ook wel op de een of andere manier helpen. 
 

Mij_Niet_Gezien

Reageer