Heey ik ben eva ik ben een meisje van 13 jaar oud ik zit in de brugklas. Vorige week bij gym moesten we op een soort van springkussen maar dat speciaal was gemaakt voor turners. Ik vind normaal dit soort dingen super eng maar ik probeerde het toch het lukte ook niet echt maar ik was blij dat ik het had geprobeerd. Tot dat een paar jongens uit mn klas over me gingen praten dat ik dik ben en dat ik niet eens de lucht in kom als ik spring. ik hoorde dat maar deed alsof ik het niet hoorde. daarna zag mn gym docent dat ik er moeite mee had met het springen en riep me apart hij zei dat het niet uitmaakte als ik moeite er mee had en dat ik iets anders kon proberen, dit zei hij terwijl de hele klas het hoorde. toen gingen we weer verder met andere onderdelen. Toen was de hele klas opeens stil toen maakte een jongen een opmerking maakte zovan “wat is het verschil tussen een skipiebal en Eva helemaal niks” de hele klas begon toen te lachen zelfs m’n gym docent ik deed alsof het me niks boeide en lachte gwn nep mee maar van binnen wou ik super hard huilen. Zulk soort dingen gebeuren super vaak in mn klas en heb het meerdere keren aangegeven bij mn mentrix maar die zegt dat ik me minder moet aanstellen en het gwn moet accepteren dat het leven niet altijd eerlijk is enso. Deze middelbare school was ook niet mn eerste keuze maar ik werd niet aangenomen op de school waar ik naar toe wou gaan en ik mag volgend jaar ook niet van mn ouders naar een andere school dus ja er is niet veel aan te doen . Eerst voelde ik me al onzeker over mn lichaam maar daarna niet meer ik had weer een beetje zelfvertrouwen maar de laatste tijd is die zelfvertrouwen heeeeelll veeeer te zoeken <|3 maar ik weer dus niet of dit pesten is of dat ik me gwn aanstel want dit soort dingen gebeuren ook vaker:(
PS sorry als ik een beetje een lang bericht heb geschreven en als er geen goede zins opbouw is hihi
Joeejoee groetjes Eva:)