sociale media

  • 25 January 2021
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Badge

hoii iedereeen!

ik  heb een probleempje.. ik ben in groep 7/8 beschuldigd van naaktfotos ( heb ik niet gedaan ) dat zeiden een groepje meiden omdat ze mij niet mogen en omdat ze wisten dat mijn vader daar erg streng in is dus , ze deden altijd gemeen en gingen me altijd pesten enzo, ik zat in groep 8 en mocht eindelijk weg! nu op de middelbare is het juist heel gezellig en leuk ,  en ik zit nu in de 3e  en leef lekker mn leven ik HAD gelukkig geen last meer van die meiden, maar oppeens wouden dat groepje meiden mij volgen op instagram en stuurde mij gemeene berichten. 1 van die meiden zit bij mij op paardrijden dus die zie ijk 1x in de week ik had die meiden gewoon geblokkeerd. toen kreeg ik berichten van de zus van 1 van die meiden dat het sneu is  dat ik ze heb geblokt. ik weet eigenlijk niet wat ik nu het beste kan doen eigenlijk wil ik instagram gewoon verwijderen want ik heb echt geen zin in gedoe van vroeger… ik heb eerder dingen mee gemaakt op instagram dat ik bijvoorbeeld was gestakt dus ik doe erg voorzichtig...ik hoop dat iemand mij tips kan geven, Vriendelijke groet, blond meisje


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

heyy,

vervelend dat het is gebeurd. als jij instagram wilt verwijderen moet je dat zeker doen maar ik snap ook als je het wilt houden. als ze je berichten via instagram sturen kun je ze ook melden (is anoniem...) verder blokkeren.  

 

groetjes,

Meeee

Badge

Je mag natuurlijk zelf bepalen of je iemand wil blokkeren, als je het zelf een goed idee vond om haar te blokkeren dan doe je dat gewoon, want je gaf al aan je hebt geen zin in dat gedoe van vroeger, als je haar dan een x tegenkomt en ze zegt waarom heb je dat gedaan, of iemand anders vraagt waarom dan kun je zeggen van ik heb zo mijn redenen. En als je Insta wil verwijderen dan doe je dat, het is jou leven jij bepaalt wat je doet. Daar hoeven anderen niks over te zeggen. 

Heyy
je hebt gelijk dat je die meiden geblokkeerd hebt! Wat ze gedaan hebben is echt kinderachtig en laf, trek je er niet van aan wat die zus zegt, wrs is het gwn een van die meiden met de telefoon van haar zus! Laat die meiden gwn lekker geblokkeerd zou ik zeggen! Als die meiden op een of andere manier contact zoeken, zoals nu bijvoorbeeld via hun zus kun je altijd je account op privé zetten, dan kunnen ze je geen berichten sturen zonder toestemming!

Reageer