hoii iedereeen!
ik heb een probleempje.. ik ben in groep 7/8 beschuldigd van naaktfotos ( heb ik niet gedaan ) dat zeiden een groepje meiden omdat ze mij niet mogen en omdat ze wisten dat mijn vader daar erg streng in is dus , ze deden altijd gemeen en gingen me altijd pesten enzo, ik zat in groep 8 en mocht eindelijk weg! nu op de middelbare is het juist heel gezellig en leuk , en ik zit nu in de 3e en leef lekker mn leven ik HAD gelukkig geen last meer van die meiden, maar oppeens wouden dat groepje meiden mij volgen op instagram en stuurde mij gemeene berichten. 1 van die meiden zit bij mij op paardrijden dus die zie ijk 1x in de week ik had die meiden gewoon geblokkeerd. toen kreeg ik berichten van de zus van 1 van die meiden dat het sneu is dat ik ze heb geblokt. ik weet eigenlijk niet wat ik nu het beste kan doen eigenlijk wil ik instagram gewoon verwijderen want ik heb echt geen zin in gedoe van vroeger… ik heb eerder dingen mee gemaakt op instagram dat ik bijvoorbeeld was gestakt dus ik doe erg voorzichtig...ik hoop dat iemand mij tips kan geven, Vriendelijke groet, blond meisje