Hallo iedereen ik heb een zus van 16 en laars kwam ik thuis en ging ik naar mijn kamer toe. (Mijn ouders waren uiteten) dus ik zat op m’n kamer een beetje op m’n telefoon en toen kwam m’n zus binnen en zei dat haar ‘sissy slaaf’ moest worden ik zei nee maar ze dwong me om een naakt foto van mij te sturen naar haar vriendinnen. Dus ik zei oké en toen moest ik me uitkleden terwijl ze stond te kijken en ik moest naakt haar kamer opruimen en daarna dacht ik het is klaar maar nee, ze wou me aankleden met kleren van haar aan te doen. Toen ik kleren van haar aan had maakte ze een foto en moest ik mij weer omkleden in kleding van haar en ging ze me make-up en. En toen zei ze kom mee ik volgde haar en ze liep met me naar haar kamer en ze zei kijk effe rond en ze kwam terug met tape en legde me op de grond en tapte mn hande en voeten vast. Ze belde mensen en binnen een half uur stonden er vriendin van haar voor de deur. Ze bracht hun naar boven en deed de deur open en toen zagen ze me daar liggen in een bikini op de grond. Ze lachten me uit en gingen foto’s maken. Ze gingen later weer weg en toen liet m’n zus me gaan.
ik durf niks te zeggen tegen m’n ouders want ik ben. Bang dat ze de foto online zet. Help me alsjeblieft
De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.