Hoi, ik ben 17 jaar oud en zit in het eerste leerjaar van mijn opleiding.
Ik heb een ontzettend groot probleem en voel me heel erg kut....
Ik heb een paar maanden terug contact gekregen via snapchat met een jongen die ik op dat moment erg leuk vond. Hij is 20 jaar. We praatten echt tot diep in de nacht en het was echt heel fijn.
Maar een een maand geleden begon hij te vragen of ik foto's wilde sturen in mijn bh en na lang aandringen deed ik dit. Toen wilde hij heel graag een naaktfoto, ik gaf aan dat ik dit niet wilde, maar omdat hij niet stopte met vragen heb ik het toch maar gedaan.... heel dom natuurlijk.
Hij ging steeds een stapje verder en door het aandringen en de complimenten werd ik meegetrokken. Hij wilde video's waar ik vingerde etc en dit heb ik dus gedaan…
2 weken geleden begon hij te zeggen dat ik een naaktfoto account op instagram moest maken en daar dan live op moest gaan en foto's op moest plaatsen. Ik zij natuurlijk dat ik dit niet wilde en niet ging doen. Maar toen begon hij te dreigen om de fotos/filmpjes van mij naar vrienden te sturen en op school rond te sturen.... ik werd bang dus heb toen dit account gemaakt en alles gedaan wat hij zei. Maar nu heeft hij alsnog de foto's en video's rondgestuurd en weet de hele school dit.... ik word constant achterna geroepen en ze pesten me enorm. Ik wil wel door de grond heen zakken. Daarnaast hebben mijn vrienden me ook in de steek gelaten en doen ze net zo hard mee met de rest. Ik durf het niet tegen mijn ouders te zeggen omdat ik me zo ontzettend dom en vies voel en ik wil niet dat zij mij zo zien.
Ik weet echt niet wat ik moet doen........