Skip to main content
Vraag

Schooltoer

• May 4, 2026
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hai, ik zit dus op een school die waarin iedereen in de derde klas een soort wandeltocht moet maken met zo’n zware rugtas door de natuur. Ik zelf ben een best forse jongen (14 jaar, 65 kilo) en daar word ik mee gepest door de kinderen uit mijn klas, dus ik zit nu al de afgelopen weken een beetje te stressen voor dat en ik weet niet wat ik moet doen want ik ben bang dat ik nog meer gepest ga worden, (vorig jaar deed ik zoiets ook namelijk en toen waren er ook docenten die opmerkingen gingen maken over mijn fysiek) Wat kan ik doen want het is al betaald?

btw mensen van mijn school die dit zien, niet mijn naam zeggen in deze chat alsjeblieft 

(topic aangepast i.v.m. forumregel 3)

2 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@ImJustAToast ,

Wat rot dat er nare opmerkingen worden gezegd, dat is echt niet oke😞 Kun je het wel kwijt aan je mentor of iemand anders op school? Dat je ermee word gepest slaat nergens op en zou school juist iets aan moeten doen en zorgen dat het veranderd niet alleen van je klasgenoten maar ook de opmerkingen van docenten. Ik hoop dat je hier iets aan hebt en school er verandering in brengt. Het is misschien makkelijk gezegd maar probeer hoe lastig ook die rot opmerkingen en gedrag te negeren, sommige hebben er juist plezier aan als je er op in gaat/ er stres van krijgt en dat zijn ze niet waard! ♥️

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 5, 2026

Hoiii ​@ImJustAToast 

Dit is gewoon fysieke uitbuiting, ik betwijfel of dit überhaupt legaal is. Ik bedoel docenten moeten eigenlijk ontslagen worden als ze leerlingen gaan lastig vallen en / of nare opmerkingen gaan maken. Als ik jou was zou ik met je ouders en de school hier over in gesprek gaan. Dit is namelijk helemaal niet oké.

Veel succes en sterkte,

Vriendelijke groet 35 bomen

(ps doe het gewoon op je eigen tempo, laat jezelf niet opjagen).