Schoolproblemen, ik word gepest, hebben jullie tips?

  • 29 November 2022
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke help mij er is op school al 9 weken iets bezig wat niet leuk is ik heb dus een vriendje en werd nou gepest hebben jullie tips ?? Zo ja zeg het zeker want dit trek ik gewoon niet meer


2 reacties

hi!! ik word zelf ook een beetje gepest in de klas!! hier zijn wat tips dat mij een beetje hielp

  • ga naar je mentor!! of iemand op school die je vertrouwd. vertel aan diegene hoe je je voelt en hoe het op school gaat! mis kunen jullie samen op een oplossing komen
  • heb je vrienden in de klas? dan kun je veel met hun omgaan en misschien kunnen ze je wel helpen als ze je weer gaan pesten
  • onthoud dat je altijd jezelf moet zijn! ga je niet veranderen voor anderen!! en als die pesters zo door gaan, dan zou ik ook gwn gemeen tegen hun terug doen hoor!! dat doe ik nu ook als kinderen gemeen doen. je moet gewoon voor jezelf opkomen he?!

ik hoop dat je iets aan de tips hebt!! veel suc6! en ik ben er voor je!

liefs emm

Badge

heyy, ik snap dat het moeilijk is ik word ook al lastig gevallen sinds de 1e (zit nu in de 2e) maar ga naar een vertrouwings persoon die er iets aan kan doen en onthoud je komt er altijd sterker uit xx

Reageer