Skip to main content
Vraag

school wisselen?

• September 28, 2026
  • 5 reacties
  • 30 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil graag van school wisselen omdat in gepest word en geen vriendinnen heb iemand tips?

5 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • September 28, 2026

Hey!

Dat is rot :( Heb je het al op je school besproken? Misschien kunnen ze je er bij helpen.. Maar als je toch liever naar een andere wil snap ik dat wel, je zou kunnen vragen of je een dagje mee kan lopen. Dat gebeurde bij mij soms ook wel en dan heb je een beetje een beeld hoe het daar is❤️

mmarco
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 28, 2026

het spijt me dat je gepest wordt, niemand verdient dit. wil je miss vertellen hoe je word gepest? dan kan ik je beter helpen (ik word zelf ook gepest dus) groetiees!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 28, 2026

het spijt me dat je gepest wordt, niemand verdient dit. wil je miss vertellen hoe je word gepest? dan kan ik je beter helpen (ik word zelf ook gepest dus) groetiees!

Ze zeggen dat ik niet mee doe met een project terwijl ik wel mee doe en ze rodelen en lopen weg wanneer ik er bij kom zitten en ze roepen in het open blaar dat ik een "furry" ben terwijl ik dat niet ben 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 28, 2026

En bij Frans sloten ze me buiten

mmarco
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 28, 2026

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

​@Horselover ,  dat is echt fucked up, zeg dat je je vriendschap wil verbreken. dit doet je niks goeds =(