Vraag

school gepest

  • 10 September 2021
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi ik heb even een probleemtje

ik deed best wel stoer deze een meisje dat haar naaktfoto’s zijn uitgelekt enzo (wat waar is) alleen zij zegt steeds van niet enzo. Ik en mijn vriendinnen maakten dus de hele tijd grappen dat haar naaktfoto’s zijn uitgelekt enzo en we riepen weleens door de gangen Haa je naaktfoto’s enzo je weet wel praten enzo. We vonden het grappig. Alleen ze zei nooit iets terug dus we bleven doorgaan. Alleen dat stopte vandaag we zeiden iets en toen ging een van haar vrienden er wat van zeggen en dat was: misschien ben jij dat wel en niet zij. Ik zei van Nee hahaha. Ik ben dat niet trouwens ik ben niet dom om naaktfoto’s te maken. Maar ja toen noemde we me allemaal kanker hoer enzo( ja scheld worden enzo) en hoer en je weet wel dingen (ik kan niet teveel zeggen want K ben bang dat me account geblokkeerd word) maar ja dat en iedereen vind mij opeens een hoer. Ik liep toen naar huis van school want ik woon best wel vlakbij en zij fietsen lang mij en gingen steeds roepen van kanker hoer je bent ene hoertje dit dat en die jongens vinden mij opeens ook een hoer ofzo. Ja ik zei niks en toen zeiden ze nu durf je niks te zeggen. En ja nu voel ik me echt kut. Nu snap ik me hoe ze voelde en het is echt stom. Ik heb dat meisje geappt en sorry gezegd alleen ze zegt hou je bek. En ik word steeds geappt van dat ik een hoer ben dit dat uitgeschelden enzo. Ik vind dit irritant hoe zorg ik ervoor dat dit stopt ik kan niet naar school docent gaan ofzo want ik heb ook wat gedaan alleen nu voel me ik me echt stom want iedereen haat me zelfs me vriendinnen gaan niet meer om met me en nu ben ik helemaal alleen op school. 


4 reacties

Badge

hey,

ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen maar ik bedoel het niet gemeen, maar het was niet slim om zo naar dit meisje te doen, wat je denk ik nu zelf ook hebt bedacht. ze wilde zelf ook niet dat ze verspreid zouden worden, jij voelt je je kut doordat mensen nu zo naar jou doen, dit voelde dat meisje ook maar bij haar zijn het haar foto's. Waarom haten jou vriendinnen je? Ik zal misschien als het je lukt nog een keer naar het meisje gaan van wie de foto's zijn en zeggen dat het je echt spijt, misschien een kaartje schrijven ofzo en de mensen die nu dingen naar je roepen gewoon negeren en hopen dat het snel stopt

 

succes, groetjes

Ik sluit me aan bij Harryisbae.

Waarom haten jou vriendinnen je?

Klassiek voorbeeld van vriend(inn)en die uit eigen belang handelen en afhankelijk van de situatie kiezen of ze achter je staan of niet. Klaarblijkelijk deden ze namelijk zelf ook mee met het gepest van de TS. Ze zijn het niet echt waard, dus ik zou proberen om je imago te verbeteren en nieuwe vrienden te zoeken. Makkelijk is het niet, maar het komt ook niet uit het niets. Succes!

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @anoniempje_09726173 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,

Renske (De Kindertelefoon)

Hey, 

Je zegt dat je een meisje hebt uitgelachen en ‘gepest’ door naaktfoto’s en dat is eigenlijk echt heel erg zielig van je. Stel jij had naaktfoto’s en ze waren verspreid, en dan komen er een paar meiden (in het openbaar) je uitlachen en schreeuwen dat je foto’s zijn verspreid. Hoe zou je je voelen? 
misschien kan je beter nadenken volgende keer.
 

maar oke, nu word jij gepest, misschien kan je de meid die je pestte nogmaals appen, en zeggen dat het je heel erg spijt, en dat je volgende keer beter zal nadenken. Misschien kan je beginnen met ‘wil je even praten?’ Als ze dit weigert dan moet je het niet doen. 
 

Misschien kan je je ouders om hulp vragen en ik zal alsnog naar een docent toestappen die jij vertrouwd. 
 

sterkte! 

Reageer