Hoi ik heb even een probleemtje
ik deed best wel stoer deze een meisje dat haar naaktfoto’s zijn uitgelekt enzo (wat waar is) alleen zij zegt steeds van niet enzo. Ik en mijn vriendinnen maakten dus de hele tijd grappen dat haar naaktfoto’s zijn uitgelekt enzo en we riepen weleens door de gangen Haa je naaktfoto’s enzo je weet wel praten enzo. We vonden het grappig. Alleen ze zei nooit iets terug dus we bleven doorgaan. Alleen dat stopte vandaag we zeiden iets en toen ging een van haar vrienden er wat van zeggen en dat was: misschien ben jij dat wel en niet zij. Ik zei van Nee hahaha. Ik ben dat niet trouwens ik ben niet dom om naaktfoto’s te maken. Maar ja toen noemde we me allemaal kanker hoer enzo( ja scheld worden enzo) en hoer en je weet wel dingen (ik kan niet teveel zeggen want K ben bang dat me account geblokkeerd word) maar ja dat en iedereen vind mij opeens een hoer. Ik liep toen naar huis van school want ik woon best wel vlakbij en zij fietsen lang mij en gingen steeds roepen van kanker hoer je bent ene hoertje dit dat en die jongens vinden mij opeens ook een hoer ofzo. Ja ik zei niks en toen zeiden ze nu durf je niks te zeggen. En ja nu voel ik me echt kut. Nu snap ik me hoe ze voelde en het is echt stom. Ik heb dat meisje geappt en sorry gezegd alleen ze zegt hou je bek. En ik word steeds geappt van dat ik een hoer ben dit dat uitgeschelden enzo. Ik vind dit irritant hoe zorg ik ervoor dat dit stopt ik kan niet naar school docent gaan ofzo want ik heb ook wat gedaan alleen nu voel me ik me echt stom want iedereen haat me zelfs me vriendinnen gaan niet meer om met me en nu ben ik helemaal alleen op school.