Skip to main content

ik ben een meisje van 12 en ik ben doof ik had het op de basisschool wel lastig ik werd soort van gepest van groep 4/5 tot groep 8 (het is nog steeds niet afgelopen) maar ik had een beste vriendin maar zij had mij in de vakantie van groep 4 tot groep 5 verlaten ze appte mij via tiktok en schold mij uit. later had ik elke dag ruzie met veel meiden maar ze stonden altijd tegenover me zo werden er clubjes gemaakt zonder mij met de hele klas enz. maar toen was ik er klaar mee dus toen ik naar de middelbare ging ben ik gelijk ergens anders dan in mijn dorp ik probeerde ze zoveel mogelijk te vermijden en nu moet ik een uur met de bus reizen ik heb nu een beste vriendin nou ja ze is slechthorend net als ik maar ze kopieert me zovaak en ze heeft bijna alles als ik net als twins ofz heel irritant maar goed ik heb t gevoel dat ik haar steeds minder leuk vind maar dat wil ik niet. jongens op internet zeggen zo vaak dat ik mooi ben en knap enz maar in t echt ben k lelijker en mensen zeggen dat ik mooi en knap ben maar ik geloof het niet want in mijn klas (nieuwe) mogen ze me ook niet dus ik ben wrs ook daar niet mooi. heeft er iemand tips om normaler te zijn ik ben heel druk daarom bedankt voor t lezen ( ik had een boek gelezen dat over zelfbeschadiging ging maar nu wil ik het ook doen ik heb dan t gevoel dat ik aandacht trek) help me x ik heb dit opnieuw geplaatst want het werkte niet ofz ik snap t niet haha

Geen reactie

Reageer