Schelden op school, heeft iemand tips?

  • 1 December 2022
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Dus eh, er is zo’n jongen en die zei vandaag je kkr moeder en hij praat over men vader enz… Heeft iemand tips? Trouwens zijn vrienden doe lekker mee enz en gaan allemaal mij uitschelden enzo en ze pakken mijn pasje van men kluis af en gooien het naar buiten. Ik ging bijna huilen in engelse les. Dus ja dat dus.

--

De tekst is door De Kindertelefoon aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.


1 reactie

hi @Mentalhealthisslecht , aawh dit vind ik zo erg, en ik begrijp je!! ik werd deze week ook uitgescholden. 

Doen die kinderen dat vaker bij jouw? Hoe dan ook, wat ze doen kan echt niet!! Je moet dit aan iemand vertellen. Ik heb het ook aan mijn mentoren verteld, en ze gaan nu bij mij eindelijk actie ondernemen. Maar alsjeblieft, vertel het aan iemand. Het kan helpen! geen idee of je een goede band hebt met je mentor, zo niet vertel het dan aan je fav docent, die wilt je vast helpen! Bereid het gesprek goed voor, en bedenk eerst goed wat je wilt vertellen. :)

En ook dat van je pasje is zo zielig om te horen… heb je het al terug gekregen? Ze kunnen namelijk nu in je kluisje.! Dat is echt niet oke. 

Weet je waarom ze zo tegen jouw doen?

 

Ik hoop dat het beter met je gaat!! Ik ben er voor je xxx

fijn weekend

liefs emma <3

Reageer