Dus ik heb ruzie met men moeder
Ze voelt haar graaf
Ik begin haar te haten en het is niet de bedoeling
Ik weet niet wat ik moet doen
Dus diet gebuurde vandaag!
-Ik wauw naar walibi en wij had en al geplant enzo en vandaag heb ik haar waker gemaakt om 9u en ik zei het gaat denk ik niet meer door ze zei waarom en toen zei ik ' want je moet reserveren en ik weet niet hoe het moet en er zijn geen vrije datums voor Dees maand maar pas 5 jun maar toen zei ik mag ik u abonnement kaart dan ' ze zei ja en toen begon ik de code te schrijven maar toen zei ze waarom doe jij dat en ik zei om te reserveren en ze zei ja ok maar waarom die code en ik werd geëreteert en ik negeerde ze zei waarom en ik schreeuwde aa wil jij weten warom omdat jij Dees code moet invullen voor de......mijn moeder werd boos want ze wilt niet dat iedereen weet dat ze een abonnement kaart heeft dus ja ik zei geef ik wil de code schrijven en dan zei ze nee wij gaan niet meer klaar en ik werd boos en ging naar de kast om da kaart te pakken maar toen zei ze wat doe jij en dan pakte ze die brief waar de kaart er in zat af en ik zei met huilende ogen handicap en ze wauw zo streng doen dus ze zei laatste keer dat je me handicap noemt of je krijgt spijt
Uggh ik zweer ik haat men moeder ik zat 1u te huilen!
Maar weten jullie hoe je moet reserveren als het een ja is hoe dan?