Hoii ik ben panda en zit in groep 8. Ik ben er vandaag achter gekomen dat er achter mijn rug om over mij word geroddeld! Dit is mijn ervaring:
Ik zal je eerst laten weten hoe ik deze roddelaar aangeef in een zin:
Als er een 1 staat in de zin gaat het dus over deze roddelaar.
het begon allemaal met AK. In een groepje van vier moesten we een spel maken met de aangewezen informatie erin. Dat ging goed totdat ik en iemand anders werden uitgelachen door alles wat we deden. De laatste les was vandaag. Deze keer paktten ze (1 + iemand anders) alleen maar mij uit te lachen. Dit komt hoogstwaarschijnlijk, omdat ik aan het begin van de les eindelijk een keer voor mezelf opkwam. Hierdoor kwam ik zelfverzekerder over! Maar goed even terug naar het gedeelte van de roddels!
Zelf wist ik helemaal niet dat 1 over mij roddelde. 1 zit namelijk in de andere klas, daar spreid ze de roddels uit. Toen ik samen met een vriendin naar haar huis liep kwamen we iemand uit de andere klas tegen (zij word ook zelf gepest) en vertelde me dat 1 achter mijn rug om me allemaal namen noemden. (Zoals k*t kind, b*tch) het maakte me toen nog niet uit maar nu begint het pas door me door te dringen. Ik hoop niet dat de kinderen uit de andere klas hiermee dan ook door gaan..
(ik vind praten met anderen ook al lastig, en ben dan best rustig en verlegen). Ik word daardoor vaak als target voorgezien… (dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd..—> nepvriendin, gepest)
Het voelt fijn om dit eruit te halen en ik hoop dat dit minder erg zal worden! Voor degene in hetzelfde soort situatie is mijn tip: Haal het er ook even uit, praat er met iemand over en denk er vooral niet te veel over na, althans kan dat natuurlijk erg lastig zijn!)