Skip to main content

Hallo vandaag op school was het pauze de bel ging en iedereen ging naar zijn lokaal .  Een soort Minecraft kind van mijn klas en een andere vent gingen op de gang rennen naar ons lokaal en toen we daar aan kwamen zij het Minecraft kind het n-woord heel hard en kinderen uit de 4 gingen schreeuwen. Ik Ben het enige getinte kind uit de klas en ik ging meteen naar een docent van het domein en toen zei ik wat hij deed, dit gebeurt heel vaak bij mij als ik op de gangen loop, als ik mijn Jas uit mijn kluisje haal als ik zit te eten., het gebeurt altijd . Toen we het klaslokaal in gingen moesten we een gesprek en hij moet ook Nog met mijn mentor spreken . Wat kan ik doen?

Hoi , het is in elk geval al goed dat je het op school vertelt. En als het niet stopt, kun je het zeker nog eens vertellen. Blijf er over praten met je mentor en ook met docenten waar je  vertrouwen in hebt. Zij weten wat ze kunnen doen. Jij moet gewoon veilig en leuk naar school kunnen. Dit is echt verkeerd, en het is jammer dat er mensen zijn die dit soort domme en nare dingen met jou doen. Blijf het vertellen, desnoods aan de directeur zelf. En aan die vervelende figuren moet echt duidelijk gemaakt worden dat ze fout zitten en wat ze aanrichten.  Veel sterkte! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reageer