Vraag

problemen met ex beste vriendin

  • 12 December 2022
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Badge

haai, ik heb dus een aantal ruzies gehad met een vriendin, die eerst mn allerbeste vriendin was.  ik had haar wachtwoorden van haar school accounts, en was heel boos op haar en heb ingelogd op haar account en berichten verstuurd naar een jongen die ik ken, en zij niet, dingen zoals '’ hey bb, zin om af te spreken na school?'’ het was overduidelijk een grapje. maar dus dat meisje vond dat niet zo leuk, en had het tegen haar ouders gezegd, die het weer tegen mijn ouders gezegd hadden. binnenkort heb ik een gesprekje met hun en onze mentors, en ik denk dat ik echt in de problemen kan komen omdat ik in haar account geweest ben, en privacy schending etc.

heeft iemand tips om hier zo makkelijk vanaf te komen?


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hii @geenideeigelijk ,

eerlijk gezegd snap ik wel dat je dit zou doen zo ben ik namelijk ook. Als ik jou was zou ik gewoon uitleggen waarom je het heb gedaan en dat het eigenlijk was zonder nadenken, dit geloven ze meestal wel. En ook gewoon zeggen dat het een grapje was die voor haar niet leuk was, en dat het niet je bedoeling was om het zo te laten lopen.

 

 

@anoniem0999 

Reputatie 7
Badge +19

ik denk dat het afwachten is. Je kan je excuses aanbieden tijdens dit gesprek. Maar wat je hebt gedaan is echt niet oke dusjaaa…..

Reageer