Skip to main content
Vraag

Praten achter rug om

• April 26, 2025
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy,

In de klas heb ik soms het gevoel dat mensen mij er niet bij willen hebben of dat ze mij raar of stom vinden. Ik voel me dan altijd heel slecht en ik voel dan dat ik er gewoon niet bij hoor. Ik wil er wel over praten, maar ik weet niet hoe ik moet beginnen, iemand tips??

xx

2 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 27, 2025

Hey! Dat is niet fijn. Hoe komt jouw gevoel? Heb je wat mensen waar je je wel wat meer bij thuis voelt? Misschien kun je iemand in vertrouwen nemen. En als je bij een club zou gaan of een sport die je leuk lijkt kun je daar makkelijk mensen ontmoeten waar je je beter bij voelt. Zo krijg je meer zelfvertrouwen. Het is altijd goed om er over te praten met iemand waar je je wel goed bij voelt, misschien toch iemand uit je klas of op school. Je kunt ook altijd naar de Kindertelefoon bellenย https://www.kindertelefoon.nl/bellenย .

Succes! Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 1, 2025

Heyy komt goed je hebt vast wel andere mensen die om je geven. Je kan bijvoorbeeld met dingen buiten school meedoen zodat je meer vrienden hebt. En als je steeds zo n gevoel hebt kan je naar je leraar toe of naar je ouders. Als je je daarmee niet comfortabel mee voelt kan je kindertelefoon bellen/chatten. hoop dat dit een beetje hielp