Vraag

Plagen niet meer leuk

  • 17 February 2023
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoihoi,

ik zit zegmaar in een vriendengroepje met 5/6 andere mensen. Eerst vonden we het leuk om elkaar voor de grap te plagen, maar nu doen ze dat eigenlijk alleen maar naar mij toe en vind ik het niet echt leuk meer. Er is 1 meisje die het eigenlijk het meest doet, vandaag was hadden we bvb gym en ik zat niet bij al die andere mensen in het team wat ik best jammer vond, en zij deed alsof ze daar helemaal blij mee was enzo. Of ze zegt dat ik stink en dat ze me niet wil aanraken enzo.

Eerst vond ik het nog wel grappig, maar nu vind ik het eerlijk gezegd wat ver gaan en vind ik het echt niet leuk meer. Maar ik weet niet hoe ik het tegen hun moet zeggen.

Weet iemand wat ik moet doen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Vervelend:(

Je zou gewoon tegen hun kunnen zegt wat je hier ook schrijft. Dat je het dus niet meer zo leuk vindt, dan kan je vragen of ze er mee willen ophouden

Reputatie 6
Badge +3

Ik zou het tegen haar zeggen dat je dit gewoon niet meer leuk vind en dat ze te ver gaat. Als dit echt nog verder gaat, echt nog veel verder dat het echt heel erg is meld het dan aan je docent of mentor.

Ik hoop dat het goed komt👍, groetjes sinasappelbroodje

Reageer