Pestverleden

  • 24 March 2020
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Badge

Hey uh, 

Ik  ben zelf 4 jaar gepest (tot in psychiatrie toe). In groep 8 verwisselde ik van school, en had ik een leukere klas. Het was een supertof jaar, maar toen ik naar de middelbare school ging ging het mis.  Ik word niet meer gepest, maar nu zijn mijn pesters in contact gekomen met mijn andere klas, en nog meer mensen. En nu kent het hele dorp elkaar, inclusief mijn pesters.  En ik pas natuurlijk niet in dat perfecte plaatje. Ik heb wel hele leuke vrienden, maar ik voel me niet echt begrepen. Ben ik echt de enige die me zo eenzaam voelt?


2 reacties

Hey,

Het is echt rot maar als je al zulke goeie nieuwe vrienden hebt gemaakt an kunnen die dan ook voor je opkomen of niet. Probeer ook totaal niet bang te doe want je kunt ze wel aan. Natuurlijk niet met geweld!     Ik bedoel dus dat je niet je zwakteplekken moet laten zien dus laat niet zien dat je zwak bent. Want dat ben je ook niet. Sta recht voor ze neus en gooi gwn uit wat er in je hart zit. Informeer je ouders en vrienden of familie erover zodat die je ook kunnen helpen, Ik meen het dit kan je het best helpen. Want die pesters hebben een koekje van eigen deeg nodig Okeey. Kom op je kunt het!
Groetjes

Heee,

wat vervelend voor je! Ik zou me vooral richten op je vrienden. Probeer de pesters te vergeten en ga leuke doen met je vrienden. Misschien helpt dat voor een beetje afleiding. Ander kun je altijd terecht bij je ouders, mentor, een andere leraar of kun je eventueel bellen met de kindertelefoon.

succes!💪🏼

 

Reageer