Skip to main content

Ik word vaak gepest door mijn uiterlijk. Laatst op school moest ik de voetbal van het dak afhalen bij gym , maar mijn pestkkop ging mee. Hij wou vechten met mij en mij slaan maar uit zelfverdediging heb ik hem af het dak gegooid op de stenen. Hij ligt nu op kritische conditie in het ziekenhuis, maar ik ben wel blij dat ik mij eindelijk tegen hem heb verzet. Is dit goed volgens jullie? Of had ik het anders moeten doen?

Hey @JeroenB 

Ik zal maar ff eerlijk zijn, dit klinkt echt als een broodje aap. Ik weet niet of dat zo is, dus zal ik toch maar ff reageren.

Ik zal eerlijk zijn: Nee, dit is niet goed. Hij zou het niet kunnen overleven, en dat ben jij technisch gezien een moordenaar, want jij hebt hem eraf gegooid. En het is dan wel zelfverdediging, maar ik denk wel dat het je dan gaat achtervolgen als je ouder bent. 

Groetjes,
M. 

ik vind als ik heel eerlijk ben dit te ver gaan. Het is heel erg dat hij jou pest, maar we moeten niet kwaad met kwaad vergelden (dus niet iets vervelends terugdoen)
heb je er al wel met anderen over gepraat? want dat is het beste.

Het had ook verkeerd kunnen aflopen. daarom is het niet slim. want gun je diegene de dood?

maar het is wel super vervelend voor je! Ik denk aan je😘

ja idd zoals @Natureflower al zegt het klinkt nep want je mag nooit van school op een dak

maar anders ik zou je excuus aanbieden tegen dat jong sterkte

Ik zou hetzelfde hebben gedaan ik snap je helemaal 

Onnodige quote verwijderd 

idk of dit echt is maar, was wel zijn eigen schuld maar ik denk dat je wel in de problemen komt :/

Ik geloof dit echt niet hoor

Reageer