pesten, verdrietig en hopeloos

  • 12 April 2022
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo mensen.

dit is me eerste keer dat ik hier ben. Maar ik kan er niet meer tegen dus ben ik hier terecht gekomen. Ik word gepest en ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb een meisje geslagen en hierdoor ben ik geschorst. En geen enkele docent wilt mij begrijpen. Ze zijn allemaal tegen mij. Ik ben echt heel depressief en weet gewoon geen raad meer. Docenten zijn tegen mij en leerlingen zijn tegen mij. Ik ben voorlopig niet meer welkom op school. Door het slaan. Ik sloeg 1 meid en die andere vriendin van haar sloeg mij en toen sloeg ik haar terug. En ik word als enige geschorst. En dat vind ik niet eerlijk. Er worden racistische opmerkingen gemaakt tegenover mij. Ik kom elke dag huilen thuis. Heb slapeloze nachten. Als ik huilend naar mijn mentor of teamleider toe ga, nemen ze mij niet serieus en tonen ze geen begrip. Ze schreeuwen tegen mij. Ik snap niet hoe erg mensen kunnen zijn. Ik heb er genoeg van en heb teveel stress. 
 

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

alvast bedankt,

groetjes,


3 reacties

Hoii @Annoniemme ,

Ik zag dit topic en dacht: huh niemand heeft hierop gereageerd en het is al 24 dagen geleden geplaatst? Dus misschien kan ik je helpen:). Als eerste: wat naar! Ik snap dat je dit niet eerlijk vind. Misschien is het een verstandig idee om van school te wisselen? Als de mensen daar jou niet accepteren, pesten enzovoort ben jij hun helemaal niet waard! Het is natuurlijk nog steeds niet goed dat je haar hebt geslagen maar mensen moeten het wel ook van jou kant bekijken naar mijn mening. Hier is nog een quote: zodra je het diepste van de tunnel hebt geraakt is de enige weg nog naar boven. Misschien val je weer een keer een stukje, maar daar kom je weer bovenop! Je gaat die top halen geloof me! Ik weet dat dit echt een rare quote is maar ik vond hem wel een beetje toepasselijk. Misschien kun je naar je ouders of een ander vertrouwings persoon gaan? 

Sorry dat ik niet echt goede tips heb ofzo. 

Heel erg veel succes!🍀🍀 Ik duim echt voor je! 

- annoniem_meisje

Heyyy! Wat super vervelend dat dit allemaal gebeurt. Dit kan en mag echt niet! Vertel het tegen je ouders. Je kan naar een psycholoog? Die begrijpt je wel! Hoe kunnen we je helpen?

Reputatie 1
Badge

hey! Wat vervelend voor je! probeer alsjeblieft hier met iemand over in contact te gaan. dat kan je ouders zijn, je broer, je zus, of desnoods een psych. hoe dan ook laat dit alsjeblieft niet over je heen komen dit niet oke. 

En weet: ik ken je niet, maar ik sta voledig achter je lieve meid!!!!!!!!!

Reageer