pesten over knuffeltje

  • 28 January 2022
  • 6 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey iedereen, ik neem dus altijd een klein knuffeltje mee naar school, en die hebben 4 pestkoppen uit de klas gezien. ze roepen nu de hele tijd naar me: 'doena doena doena, ik stop een nitraat in una’ (het knuffeltje heet una, spreek uit als oena.) weten jullie hoe ik het pesten kan stoppen ik heb bijna alles gedaan. ik ben naar de mentor geweest, ik heb ze zelf verteld dat ze moeten stoppen, ik ben naar mijn ouders gegaan (die me er alleen maar mee uitlachen), mijn vriendin heeft me geprobeert te helpen. echt alles. en nu wil ik dus aan het lange blonde haar van 1 van de pestkoppen trekken, maar ik ben bang dat ik dan straf krijg… iemand tips?


6 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hey,

Wat vervelend dat je wordt gepest! Ik zou naar de vertrouwenspersoon op school gaan en het daar zeggen, diegene weet er echt wel raad mee!

trek er je niet teveel aan!

Groetjes,
Myrthe

(Bericht aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 7: Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.)

Gewoon trekken, dat verwacht de pestkop waarschijnlijk niet, misschien stopt ie dan

Reputatie 1
Badge

Eerlijk gezegd.. Je moet ze gewoon negeren en niks van aantrekken. Die mensen hebben fucking niks te doen met hun fucking zielige leventje. Ze willen gewoon een reactie uit je krijgen. Als je ze blijft negeren en niks van aantrekt EN AL HELEMAAL NIET VERANDERT voor hun. Wordt het weer saai voor hun en gaan ze door met het lijden van hun saaie zielige leventje. 

Echt vervelend voor je maar je komt er wel doorheen. Ik geloof in je :3  Je bent sterker dan je denkt. Laat een paar irritante jochies niet je schooljaar verpesten.

 

Negeer hun

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +19

Gemeen van ze als ze het nog een keer zeggen zeg dan terug: jullie zijn gewoon jaloers dat ik gewoon een leuke knuffel heb en jullie niet

@wilhelmavemela 

Heeft helemaal gelijk 

Reageer