Skip to main content

Hoi ik ben 13 jaar en zit in de 2e en ik word regelmatig plank enzo genoemt omdat ik ondergewicht heb en er word zelfs aan mijn vrienden gevraagd of ik ziektes zoals anorexia heb dit word gedaan door een groep meiden dit gaat nu al 2 jaar zo. Wat moet ik doen?

bespreek dit met je mentor of iemand op school die je vertrouwd! het is zoizo erg vervelend dat dit gebeurd! sterkte @ANoniem1289769 !!


Heehee,

Ik zou er ook met iemand over praten. Hoeft niet je mentor te zijn, kan ook iemand anders zijn. Sowieso kun je er misschien met je vrienden over spreken, zodat zij zeker weten wat er, al dan niet, aan de hand is. Maar ik zou er idd met iemand over praten die je vertrouwt en waar je je zorgen / frustraties kwijt kan. Again, dat hoeft niet eens per se iemand op school te zijn.

-Yodema 


Stop sokken in je bh 


ga gym


Hoi @ANoniem1289769 ,

Hoe gaat dit nu? Ik zou zeker naar je mentor gaan!

Maar ondergewicht is echt niet gezond, daar moet je wel wat aan doen. Niet vanwege het pesten, maar je gezondheid. Ik heb zelf ook ondergewicht gehad en ik voelde me daardoor echt heel erg slecht, en voordat ik weer aankwam en me beter ging voelen duurde best lang. Wat is de reden dat je ondergewicht hebt? Vind je jezelf bv te dik en eet je daarom niet goed? Je kunt iig het beste naar de huisarts gaan, die kan je dan doorverwijzen naar een diëtist en als dat nodig is ook een psycholoog.


ga gym

Dat is niet zo handig als je ondergewicht hebt, dan val je nog meer af...


ik maak echt precies hetzelfde mee ik benn 14 en 1,80 lang en 60 kilo maar ik ben dus ook te dun en ik wordt alleen maar skinny genoemd succ6


hoiii,

Ik ben 12, ook enorm slank (je kan mn ribben tellen).

Ik wordt heel vaak sprietje genoemd… Door sommigen leuk door anderen vervelend!

Maar zo erg heb ik het niet. Bespreek het met iemand die je vertrouwt, bijvoorbeeld je mentor, of een vertrouwenspersoon als je die op school hebt. Of natuurlijk met de kindertelefoon.

 

Heel veel sterkte @ANoniem1289769 ! En liefs, ikzaljeproberentehelpen😘


Dit zijn echt waardeloze mensen. Probeer het van je af te laten glijden. Dat helpt het best. Ik heb hier nog een stappenplan tegen pesten veel suc6 ermee

  1. Zeg stop
  2. Ga weg
  3. roep er een leerkracht of mentor bij

doe eerst stap 1 dan stap 2 enz

Hopelijk helpt het

veel liefs en sterkte @Anymoymous 


Reageer