pesten omdat ik geen nikes draag??

  • 18 April 2023
  • 9 reacties
  • 147 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi ik draag bergschoenen die vind ik heel mooi masr ik word in mijn buurt gepest door een meisje dat zegt: heeeee daar heb je haaaar weer dat kind dat geen nikes draagt omdat ze arm is. Ik: nee hoor ik ben niet arm ik draag gewoon liever andere schoenen. Zij ooowww jaaaa zij draagt bergschoenen en doet alsof ze spuugt. Zegt een meeloper van haar: ook ze durft het vast niet te zeggen dat haar familie geen nikes van 300 euro kan kopen!. Nou misschien snap je waarom ik nu behoorlijk pissig ben sorry voor dit boze topic. Groetjes Tinker.fan


9 reacties

Misschien kun je tegen haar zeggen '’Je draagt wel merkschoenen maar je karakter is behoorlijk kansloos. Het is best wel triest dat je moet zeuren om anderen die niet jouw voorkeur aan schoenen dragen. Ik ga jou toch ook niet constant jou irriteren omdat jij Nike schoenen draag die ik niks aan vind?'’

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou niet iets vervelends terug zeggen, ik zou proberen te vragen waarom ze dat zegt en of ze het niet meer wil doen. 

Ik heb in dezelfde situatie gezeten en toen heb ik er niks van gezegd, dat werd alleen maar erger, met op schoenen gaan staan enzo. 

Dus als ik jouw was zou ik er rustig van zeggen. 

Groetjes van mij! ❤

Reputatie 7
Badge +15

Ik denk dat je moet proberen, je niet op hun te focussen. Als jij doet alsof het je niet boeit wat ze doen, kappen ze het snelst. 
en onthoud ook dat gemeen terug doen, niet gaat helpen. 
 

-Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +4

bedankt! ik weet niet of ik iets stoms terug durf te zeggen maar ik trek sowieso geen andere schoenen aan omdat zij die lelijk vind. word gelijk weer vrolijk als ik jullie reacties lees 😇 dankjewel. doei.

Reputatie 7
Badge +9

Gewoon belachelijk van haar.

Dat is gewoon dom van haar. Draag gewoon de schoenen die jij fijn vindt en trek je er niks van aan. Ze zijn gewoon jaloers dat jij doet wat je zelf wilt. Dat is een goeie eigenschap die je niet kwijt moet raken.

Badge

Hey @Tinker.fan ❤️

Ik snap precies wat je bedoeld. Ik word ook zo vaak belachelijk gemaakt voor wat ik aan heb en weet daarom een beetje wat je kan doen. Ik snap dat je erop wilt reageren omdat het heel vervelend is dat ze dit soort dingen zeggen. Maar ze doen het omdat ze het leuk vinden om jou geïrriteerde reactie te horen, en daarom is mijn tip om het gewoon te negeren, dan stoppen ze er vanzelf mee. 

ik hoop dat je hier iets aan hebt 💕

heel veel liefst, van mij. 
PS: ik weet zeker dat je bergschoenen prachtig zijn! X

Badge

Hallo @Tinker.fan.

Toen ik dit net las dacht ik, Dit is toch Belachelijk.

Waarom zou je iemand uitlachen puur omdat die geen dure schoenen heeft.

Ik zou bergschoenen ook liever aan hebben want ik vind die er best wel stoer uitzien om eerlijk te zijn.

 

Laat die pestkoppen maar geld uitgeven aan dure schoenen.

Zolang jij maar trots die bergschoenen draagt en je je er niks van hun gedrag aantrekt want het is gewoon belachelijk.

 

Ik hoop het beste voor je.

 

Goede dag/avond allemaal

Niks van aantrekken, dat soort mensen zijn soort mensen zijn vaak heel onzeker over zichzelf.

Daardoor gaan ze andere mensen pesten.

Draag vooral maar lekker die bergschoenen, die zijn vast heel mooi! 😉😘

En nog een tip: als je je pesten: zeg gewoon nikes zijn lelijk!

Reageer