Skip to main content
Vraag

pesten: niks of niemand gelooft me of doet hier iets aan

• 18 januari 2025
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

hey allemaal, ik ben dit jaar overgegaan naar het eerste. Op de basisschool had ik ook maar 1 vriendin die me gelijk achterliet in de zomervakantie. Ik dacht dat ik op de middelbare misschien wel nieuwe vriendinnen kon krijgen, maar nee. in elkaar geslagen worden, uitgescholden worden noem het maar op. alles gebeurt. niks of niemand gelooft me of doet hier iets aan?  moet ik hier zelf iets tegen doen?

3 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Wat heftig!

Weet dat je altijd kan bellen of chatten met de Kindertelefoon. Die kunnen je beter helpen dan op dit Forum. Het lijkt mij heel naar dat niemand je geloofd... 

Super veel liefs,

Nieuwsgierig Aapje 

CatoD
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • 10 reacties
  • 19 januari 2025

Hoi jennifurtjuh,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Cato (De Kindertelefoon) 

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 115 reacties
  • 23 januari 2025

hi dit is niet oke misschien kun je een video nemen bv op een plaats waar ze het niet zien bv in de kleedkamers ofzo in je jas zak en als ze je slaan ofzo gwn filmen of als je er blauwe plekken van hebt van dit kan je dit ook tonen als bewijs ik wouw echt dat ik je kon helpen en er kon zijn voor je want dit verdiend niemand zelfs jij niet ik hoop dat dit snel gedaan is 

xxx nevada 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen