pesten in de klas

  • 27 April 2021
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik word gepest en een paar anderen in mijn klas ook ik zou er graag met iemand over praten van mijn leeftijd

Er worden veel dingen door de klas geroepen

 


4 reacties

Het is het beste om erover te praten met een volwassene, omdat die goed weet wat te doen om het pesten te stoppen. Zeg het bijvoorbeeld tegen je ouders of je docent. Er is waarschijnlijk ook een vertrouwens persoon op je school waarmee je kan praten.

heb ik al geprobeerd maar het helpt allemaal niet. onze meester snapt de klas niet goed want hij is een vervanger onze normale juf heeft een burn-out en komt niet terug voor het einde van het schooljaar

ik ben naar het forum gekomen om erover te praten met kinderen van mijn leeftijd 

Badge

Op de basisschool en op de middelbare school zijn  verschillende contactpersonen waarmee je kan praten.

Als je op de middelbare zit, dan is het handig als je het tegen je mentor of de afdelingsleider zegt. Zij gaan dan een gesprek met je aan. Als je op de basisschool zit, dan zou ik het tegen je juf / meester zeggen, zodat diegene je advies kan geven. Je kan er natuurlijk ook met vrienden, familie of iemand die je vertrouwt over praten!

Reputatie 2
Badge +3

Probeer er met iemand die je vertrouwt erover mee te praten.

Reageer