Skip to main content

Hoi, k wou eerder gewoon iets kwijt en je hoeft niet te reageren net wat je zelf wil maar ik word sinds groep 4 gepest omdat ik misofonie heb dat is dat heel slecht tegen bepaalde geluiden bijvoorbeeld hoe iemand eet daarom draag ik vaak oortjes dan kan ik prima in gesprek maar heb ik geen last van de geluiden maar laatst zat ik en frans en mijn docent zij dat ik de oortjes uit moest doen en er was geen mogelijkheid om ze in te houden okal probeerde ik ze toch weer in de doen ze kwam er achten en er waren een paar mensen zo erg op kaugom aan het kauwen en ik kan daar zo slecht tegen dat ik 5 minuten later een paniekaanval kreeg ik ging de klas uit en ging naar de wc’s toen ging het 10 minuten later wel weer oke maar vanaf dat moment is het pesten non-stop ik heb het 1 keer proberen te vertellen aan mijn mentor maar dat ging zo fout nu ben ik al 3 weken niet op school omdat ik het niet durf en zit ik nu ook bij een psycholoog alleen durf ik daar ook nog niet zo veel  ik moet maandag weer naar de mentor, psygoloog en schoolpsygoloog om te proberen vertellen wat er is gebeurd

 

groetjes anoniem

Hoi hoi, wat stom van die docent! Die zou toch moeten weten waarom je die oortjes in hebt of er op z'n minst naar vragen.  Gelukkig dat je die gesprekken hebt, waarin je mag vertellen wat er is gebeurd. je hebt alle recht om dat aan je school te laten weten hoor! Ik hoop dat je psycholoog je daar bij gaat helpen. Veel sterkte hiermee! Groetjes liefs Tartan X


Heftig je staat hier niet alleen en een domme docent is dat laat je niet bang. Maken  en ga naar school praat met een mentor om het op te lossen

 


Reageer