pesten gaat opnieuw weer door WAT KAN IK DOEN ik voel me waardeloos

  • 24 January 2023
  • 24 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

ik voel me waardeloos, het pesten is weer begonnen😭(zit nu in klas 1)

op de basisschool was dit de minst erge dingen nog maar wil niey zielig doen:

in groep 2 hebben ze een feestje georganiseerd en ik was de enige die niet was uitgenodigd en daar begon het nog maar mee daarna scholden ze me uit en gooiden ze mn eten in de prullebak op school en de juffen en meesters wisten het maar deden er niks tegen omdat ik op een soort van prive school met heel veel tering rijke kinderen zat en ze anders ruzie zouden krijgen met de ouders van die kinderen

in groep 7 hebben ze op kamp mn kano waar ik met mn enige hele en droge kleding (andere setje kleding hadden ze kapotgetrokken) , lunch en schoenen in aan het varen was omgegooid en moest ik gore paprika chips eten als lunch en in kamp groep 8 wou niemand met mij een bonte avond act doen behalve mn ex en de beste vriend van mn ex die nu ook bij me op de middelbare zitten maar niks meer met me te maken willen hebben

 

en dit is mijn verhaal van nu:

er zijn dus de ‘populaire’ meisjes en je hebt mij een nerd(ben geen nerd maar zo zie ik eruit)

er waren een aantal jongens die noemen we nu wel j en de ‘populaire’ meisjes k

j vragen wat vind je van deze ene k

ik zeg: ik vind haar niet superaardig

die j zegt tegen die k dat ik haar een hoer en een slet heb genoemd

dat vertelt ze aan de hele school dan zegt ze dat tegen mij en ik zeg dat ik dat niet hbe gezegd dan gelooft ze me niet en dan vertelt ze aan de hele school dat ik een trut ben en een hoer ben en dat ik geil ben op alle jongens; nu haat de HELE school me 

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik wil me zelf dood hebben en voel me waardeloos wat nu?!?!?!?!


24 reacties

Reputatie 5
Badge +4

hoi, ik ben famke en heb jullie hulp snel nodig.

ik ben bang voor mn klas omdat ze me uitschelden en leugens over me verspreiden bij de hele school😥

de ‘populaire’ meiden hebben allemaal leugens over mij verspreid door de hele school en klas waardoor ik van 2 vriendinnen naar 0 vriendinnen ben gegaan, ze maken allemaal groepsapps met de klas waar ik als enige niet inzit en waar ze over me roddelen en ze hebben ervoor gezorgd dat de hele school me vies aankijkt. wie heeft er nog tips of maakt dit nu zelf mee????

alle verhalen zullen me helpen om me niet de enige bij wie het gebeurt te voelen

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx naar iedereen die dit nu ook meemaakt/meegemaakt heeft

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, ik heb misschien goed nieuws, ik heb in dezelfde situatie gezeten als jou. voor meer als 2 jaar om precies te zijn. Ik weet dat dit niet heel veel hoop geeft maar ik ben er nu uit. ik zit op een nieuwe school, ik heb een leuke klas en kan er mezelf zijn. 

Het is heel moeilijk maar probeer jezelf te blijven en hou vol! Het komt goed! 

Heel goed dat je het hier heb gezegd, zo ben ik ook begonnen. Zijn er meer mensen die hier vanaf weten, je ouder(s) of iemand van school, of iemand die je vertrouwd? want ik weet nu uit ervaring dat het heel belangrijk is om te praten. Ook heel moeilijk maar weet dat je het kunt! het helpt vaak ook om het op te schrijven. Misschien kan je een brief schrijven aan iemand, je hoeft het niet te sturen maar je kan het misschien wel proberen? 
ik hoop dat je wat aan deze tips heb, laat je weten hoe het gaat? ook als het slechter gaat! ik zal altijd proberen met je mee te denken!

groetjes van mij!!!

Reputatie 7
Badge +15

hi ​​​@anoniempjehoi123 

wat vervelend dat je dit meemaakt! Ikzelf heb dit nooit zo heftig meegemaakt, wel werd ik op de bassischool altijd met alles buitengesloten ( buitenspelen, groepsapps, ect,) ik heb dit altijd vervelend ervaren, maar nooit echt als „pesten“ … ik werd buitengesloten omdaz ik te „slim“ was……. 
 

maar ik weet nu ook wel beter….;) ze waren gwn jaloers, weetje…. Vaak hebben die polulaire meisjes ZELF een probleem, volgensmij doen ze het zodat ZIJ in iedergeval niet worden gepest ect. 
 

vaak hebben zij een k*t sistuatie bijv. Thuis, zijn ZIJ ZELF ooit gepers *gepest* en zijn ZIJ zo onzeker dat ze maar andere gaan pesten…. 
 

dit zorgt natuurlijk niet dat het stopt, maar bedenk maar als ze weer zoliest zeggen “ eigelijk best sneu vior hun, dat ze zich zo moeten gedragen…. Omdat ze zelf eigelijk problemen hebben, …” 

 

 

verder om het op te laten houden, praat eens met je mentor…?! Het zala je (waarsch.) goed doen…. Een ander vertrouwenspersoon/docent kan ook…

 

 

heel veel liefs, Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 5
Badge +4

mijn mentrix en ouders weten  het al maar het heeft me niet erg opgelucht

 

Reputatie 3
Badge +1

Goed dat je het heb gezegd! bij mij luchtte het ook niet op toen ik het had gezegd, maar ik vind het wel echt goed dat je het heb gezegd! 

hoelang is het al bezig dat je je zo voelt en dat het zo gaat in de klas? 

Reputatie 5
Badge +4

@ik ben tegen pesten ik zit nu in klas 1 maar het is al in de 2de week opnieuw begonnen, dit was op de basisschool vanaf groep 2 al het geval

 

Reputatie 5
Badge +4

ik zit nu in klas 1 maar het is al in de 2de week opnieuw begonnen, dit was op de basisschool vanaf groep 2 al het geval

in groep 2 hebben ze een feestje georganiseerd en ik was de enige die niet was uitgenodigd en daar begon het nog maar mee daarna scholden ze me uit en gooiden ze mn eten in de prullebak op school en de juffen en meesters wisten het maar deden er niks tegen omdat ik op een soort van prive school met heel veel tering rijke kinderen zat en ze anders ruzie zouden krijgen met de ouders van die kinderen

in groep 7 hebben ze op kamp mn kano waar ik met mn enige hele en droge kleding (andere setje kleding hadden ze kapotgetrokken) , lunch en schoenen in aan het varen was omgegooid en moest ik gore paprika chips eten als lunch en in kamp groep 8 wou niemand met mij een bonte avond act doen behalve mn ex en de beste vriend van mn ex die nu ook bij me op de middelbare zitten maar niks meer met me te maken willen hebben. dat is ongeveer het minst erge ook nog maar ja wil niey zielig doen😥

Reputatie 7
Badge +19

Er over praten met iemand die je vertrouwd kan helpen. Je mentor of je ouders bijvoorbeeld 

Reputatie 3
Badge +1

Hi, Wat een vervelende sitiuatie zit je in zeg. Je kan overwegen om van school of klas te wisselen. Ook lijkt het me handig om er met je ouders over te praten of met school. je kan naar je mentor, jaarleider gaan. Of je kan naar een docent gaan die je aardig vind en vertrouwd. ik hoop dat dit je helpt! je krijgt van mij een virtuele hug <3 

xxx 

Reputatie 3
Badge +1

Hi famke, ik zit nu ook in zo’n soort situatie. ik ga nu naar een psycholoog. Mijn mentor neemt me niet sireus en die van jou? je kan aan je ouders vragen of je naar een andere school mag( je kan ook verhuizen, kom je lekker bij mij op school:)) ik hoop dat je dit niet vaker mee hoeft te maken. je lijkt me heel aardig, leuk en lief. Het komt goed meissie. ik zeg mezelf altijd: ik ben de enige verstandige hier, hun zijn kinderachtig en niet goed bij hun hoofd. later word jij harstikke succesvol en zullen er veel mensen van je houden! STAY STRONG GIRL. xxxxx

Verder niet echt veel toe te voegen, maar sterkte @Anoniempje4956 en @anoniempjehoi123  !

Reputatie 5
Badge +4

Hi famke, ik zit nu ook in zo’n soort situatie. ik ga nu naar een psycholoog. Mijn mentor neemt me niet sireus en die van jou? je kan aan je ouders vragen of je naar een andere school mag( je kan ook verhuizen, kom je lekker bij mij op school:)) ik hoop dat je dit niet vaker mee hoeft te maken. je lijkt me heel aardig, leuk en lief. Het komt goed meissie. ik zeg mezelf altijd: ik ben de enige verstandige hier, hun zijn kinderachtig en niet goed bij hun hoofd. later word jij harstikke succesvol en zullen er veel mensen van je houden! STAY STRONG GIRL. xxxxx

waar zit je dan ik denk niey in zelfde stad en; mijn ouders gaan NIET verhuizen

Reputatie 5
Badge +4

mijn mentrix neemt het best serieus maar dan doen ze het achter haar rug om en durf ik het niet te zeggen omdat iedereen dan zegt dat ik het heb bedacht om hun zwart te maken

Reputatie 5
Badge +4

Er over praten met iemand die je vertrouwd kan helpen. Je mentor of je ouders bijvoorbeeld

Hi, Wat een vervelende sitiuatie zit je in zeg. Je kan overwegen om van school of klas te wisselen. Ook lijkt het me handig om er met je ouders over te praten of met school. je kan naar je mentor, jaarleider gaan. Of je kan naar een docent gaan die je aardig vind en vertrouwd. ik hoop dat dit je helpt! je krijgt van mij een virtuele hug <3 

xxx 

de hele school haat me en iedereen rondom me weet het dus ook mijn mentrix maar het lucht totaal niet op

 

Reputatie 5
Badge +4

mijn mentrix vertrouw ik ook niet helemaal meer……. ze ging aan de klasz vertellen dat ze vond dat dit niet kon en ze keek naar me en nu lacht iedereen me uit terwijl mn vader het heeft gezegd HELP PLSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Reputatie 3
Badge +1

miss kan je naar een andere school

Reputatie 3
Badge +1

als het echt doorgaat en het echt niet meer leuk is is een andere school misschien een optie. 😘

Reputatie 3
Badge +1

ik zit in het midden van nederland

 

Reputatie 5
Badge +4

daar gaan mn ouders bijna zeker niet naar verhuizen want ze willen niet verhuizen

als we zouden verhuizen gaan we denk ik naar ameland verhuizen

of dicht bij mn oma in zuid holland/utrecht

Reputatie 5
Badge +4

als ik naar een andere school zou moeten moet dat 20 km verderop want op ALLE andere scholen in omstreken zitten pestkoppen uit mn oud klas

Reputatie 3
Badge +1

wat vervelend! kan je niet verhuizen of met de trein?

Ik zou je aanraden naar een andere school te gaan dan. Denk dat dit nu nog de enige oplossing is als de roddels al verspreid zijn.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @anoniempjehoi123 , 

Wat rot dat je je waardeloos voelt. Dapper dat je je verhaal en gevoelens hier met andere forumgebruikers deelt.  Mocht je je verhaal anoniem willen delen dan kun je elke dag van 11:00 tot 21:00 De Kindertelefoon bellen (0800-0432) of met ons chatten. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Veel sterkte!

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

ik zou echt van scholen gaan veranderen. Ik werd ook heel erg gepest, en ben nu opzoek naar andere scholen. Ik heb anxiety gekregen door school. En misschien niet naar een privé school gaan, beter een openbare school. Openbare scholen zijn soms beter, hangt er meestal vanaf waar je woont. En misschien iets terug doen? En je ouder misschien vertellen?

Hoop dat het helpt, 

XX<3

Reageer