Vraag

pesten en vriendschap valt uit elkaar

  • 15 May 2023
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hey,

als kind ben ik vanaf groep 2 tot 8  gepest omdat ik wat voller was dan anderen. ik ben heel onzeker geworden daar door. ik had vrienden die altijd over me rodelden en ze verlieten we altijd voor anderen. ik wou niet meer leven totdat ik dit jaar in de 1ste kwam. alles ging goed had een leuke klas een goede vrienden groep. tot dat 1 dag schelde mensen uit de 2de me weer uit met dik. (dit is door gegaan voor 4 ddagen daarna was ik er klaar mee en sloeg ik hem in elkaar)ik werd weer onzeker door dit.

ik heb een beste vriendin die ik al ken sinds onze 3de ik was vrieden met der tot onze 7ste toen kregen we ruzie ik ben weer vrienden met der geworden in de 1ste. nu maakt ze nieuwe vrienden en niet dat het  iets uit maakt maar onze vriendschap valt uit elkaar. ik kan dit niet zonder haar. ik weet niet wat ik moet doen, ik wil gwn weg van de aardbodem verdwijnen. of gwn dood.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Niet doen ik weet hoe je je voelt ik ben ook meerdere keren gepest, buitengesloten, onzeker en wil zm plegen maar praat er met iemand over en ga een keertje naar een psycholoog 

Reputatie 7
Badge +9

Naar een mentor op school gaan.

Hulp zoeken praat met een psycholoog.

Ik herken dit ook ik werd vroeger ook gepest en verloor daardoor ook zelfvertrouwen.

Heb ik zelfde nu ik zit in groep 6 en bij mij zijn groep 7 en 6 samen ook 4 en 5 en er is een meisje die heet L en in groep 4 werd ik gepest door haar in groep 5 was ze weg maar ze kwam weer terug sinds dan heb ik veel zelfvetrouwen verloren ik wil gewoon dood want daarna heeft M (mijn vriend) me soort van verlaten (want hij heeft nieuwe vrienden) en dan waneer ik een grapje zeg noemt hij me kutkind of dronken en nu wacht ik maar tot groep 7 zodat mijn beste vriend (tom) terug zal zijn (hij zit in groep 5 nu) . Toen ik in groep 5 zat waren er geen pesters aleen een irritante kind verder niks. 

 

 

Kan iemand zeggen hoe ik me kan helpen en AnAnomien

Same here hou vol allemaal het komt goed 

Reageer