Ik word superveel gepest en buitengesloten. Iedereen haat mij.
Ik heb echt alles al geprobeerd om vriendinnen te maken.
- Vrolijk zijn
- praten over hun hobby
- complimenten geven
- vragen of ik naast ze mag zitten
- vragen of iets leuks willen doe. (Dan zeggen ze altijd nee. Of als jij mee gaat dan niet. )
Ik ben ook niet lelijk ofzo en kan ook mooi Tekenen.
Ik wou op Tekenles om daar vriendinnen te maken. Maar mijn ouders kunnen zulke dingen niet betalen. Mij vader zegt ook vaak dat wij te duur zijn. Dat hij liever geen kinderen had gehad.
Soms wordt ik geslagen door de kinderen op school. . San helpt niemand. Ook zeggen ze dat het gezelliger is als ik dood ben. Mijn moeder zegt dat ze jaloers zijn. Maja ook al zijn ze dat. Dan herik nog geen vriendinnen.
Ik heb al met de mentor gepraat. Toen moest ik sova cursus. Toen leerde ik hoe ik een pen moest lenen en mijn naam en hobby enzo miest zeggen. Echt heel kinderachtig echt voor de kleuterschool. Ik zei dat ik hulp wilde met het pesten. Dat ik dat al kon. Toen kreeg ik te horen dat school niets meer voor mij kon doen want ik stond niet open voor hulp. De pesters hebben nooit straf if iets gehad.
Mijn ervaring is ook dat leraren laf en lui zijn en altijd de kant van de pesters kiezen. Dat is het makkelijkst. Scholen geven niet om de niet populaire kinderen. Die laten ze gewoon zitten.
Een andere leraar stuurde mij weer naar een andere sova training buiten school. Maar daar werd ik naar 1x weggestuurd omdat ik helemaal geen sova training nodig had ik was Sociaal genoeg. Die zeiden de school moet hetbonveilige klimaat aanpakken. Mij ouders zeiden dit tegen de school. Die zeiden ja dan kunnen wij ook niets meer oplossen. Die zeiden dat ik naar een psychologische onderzoek moezt. Dat het klimaat op school niet onveilig was. Want als de hele klas het leuk vind en zij niet. Dan is er toch iets mis met haar. Mij ouders werden hierom heel boos. En zeggen dat ik sws niet naar de psycholoog ga.
Toen zei iemand ga naar de vertrouwenspersoon. Maar die is ook can school. Ik weet al. Dan krijg ik weer van alles de schuld. En dan krijg ik weer een paar gesprekjes die tocg niets oplossen. Het is zonde van de moeite om op school om hulp te vragen het interesseert ze toch niet. Die mensen willen alleen maar natrappen door nig eens te zeggen wat jij niet goed. Leraren zijn niet te vertrouwen. Ze zeggen dat ze het beste met je voor hebben maar ze liegen.
Ik voelmij gewoon zo alleen. Ik doe altijd heel erg mij best en help anderen en ben aardig. Maar toch haat iedereen mij. En helpt niemand. Mijn ouders willen mij niet, de kinderen uit mijn klas wensen mij dood. En de leraren boeit het ook niet.
Wat moet ik doen?