Vraag

pesten door fortnite

  • 4 May 2024
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

hallo allemaal ik ben nieuw hier en wilde graag even wat delen met jullie

 

ik en wat mensen uit mijn klas spelen graag fortnite maar ik ben hier niet zo goed in als ik dan op school kom word er gezegd dat ze liever niet met mij willen spelen omdat ik zo slecht ben soms zie ik mijn vrienden online maar spelen ze zonder mij ik vind dit erg jammer 

 

hoe kan ik beter worden

help


2 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Het spijt me heel erg dat ik je niet kan helpen met het pesten. Maar ik weet wel wat je kunt doen om beter te worden (speel het zelf namelijk ook)

Je kunt een edit cors doen, om beter te worden met editen. En voor vechten raad ik je "The pit free for all" aan

Groetjes mij @Anoniemxv 

hallo allemaal ik ben nieuw hier en wilde graag even wat delen met jullie

 

ik en wat mensen uit mijn klas spelen graag fortnite maar ik ben hier niet zo goed in als ik dan op school kom word er gezegd dat ze liever niet met mij willen spelen omdat ik zo slecht ben soms zie ik mijn vrienden online maar spelen ze zonder mij ik vind dit erg jammer 

 

hoe kan ik beter worden

help

Ik vind dit heel erg voor je . Als mensen dit oen en ook nog je vrienden zijn moet je ged nadenken of het wel echt vrienden zijn . Wand wat ik lees en wat ik er uit haal en er van maak is dat het geen vrienden zijn . 

Reageer