Beantwoord

Pesten door Fortnite

  • 6 September 2019
  • 36 reacties
  • 1906 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo my name is jeff. Ik word gepest omdat ik een no skin ben in Fortnite en omdat ik geen solo wins kan krijgen 😫 Kan iemand mij een solo win fixxen? Want ik wil graag dat ik niet meer gepest word. Ze slaan me en dan zeggen ze no skinner 😫 En dan zeggen ze je bent te noob om een solo win te halen. Want dat kan ik ook echt niet. En mijn ouders willen daardoor ook niet meer dat ik game want ik ben te slecht erin zeggen ze dus nu moet ik op voetbal wat is super niet leuk vind 😫Ik durf niet meer naar school want dan slaan ze me in elkaar ze zeggen dat ze pas stoppen als ik een skin en solo win krijg 😫. Pls iemand help mij ik wil niet meer gepest worden en ik wil ook niet op voetbal me ouders geven me nog 6 dagen en 44 minuten om een solo win te halen en dan kopen ze een skin voor mij EN DAN WORD IK NIET MEER GEPEST YEEY PLS IEMAND HELPPPPPPPPP
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 September 2019, 09:25

Bekijk origineel

36 reacties

Ik ga die jongens helemaal in elkaar slaan!
'Ik ga die jongens helemaal in elkaar slaan!'
Als dat je plannen zijn, heb ik spijt dat ik je een gevechtssport heb aangeraden. Het was m'n bedoeling dat je zou leren om op een gezonde manier met agressie om te gaan. Iemand in elkaar slaan is daar vrijwel het tegenovergestelde van.

Als je vermoedt dat je moeite zal hebben met zelfbeheersing, stel ik voor dat je een gevechtssport opneemt waar eerder gefocust wordt op verdediging en beheersing, bijvoorbeeld aikido en kendo.

Gr. Kenshin
Hoi Jeff

Ik weet niet wat jij of de andere forummers hier over denken, maar persoonlijk vind ik dit maar een flauwe reden tot pesten. Ik zou er persoonlijk met de pesters, je ouders, een vertrouwenspersoon ... over praten. Geloof me, dat kan deugd doen! Nog veel succes en probeer je er niet te veel van aan te trekken, ze zijn je aandacht helemaal niet waard!!

groetjes, Annelies!
Geweld hoort slechts je allerlaatste optie te zijn.
Dat jij er voor kiest om met hen te vechten, is hier een teken van overmoed.
Het kan zijn dat je er wel aanleg voor hebt, maar het lijkt mij sterk dat jij opeens je pestkoppen onderuit kan halen.
Niet alleen zijn zij met meer, maar het is niet ongebruikelijk dat ze het op "minder ontwikkelde" kinderen uit hebben, dus ik zou nog eens nadenken over dat plan.

Tenzij jij hun gedraag rapporteert, lijkt het mij niet super verstandig om de initiatiefnemer te zijn.

Hallo Dehelper100 :)

Heb je die pesters al in elkaar geslagen? Ik moedig het niet aan maar ik ben even benieuwd of het een loos dreigement was of dat je het echt hebt gedaan.

-Dr8gon99

je kan een foto maken van iemand (een vriend op youtuber) die wel een solo win heeft gemaakt en die in de groeps app laten zien.

En natuurlijk blijven oefenen

ps: jij heb weer anderen dingen die zij niet kunnen waar jij super goed in bent. Als je daar maar aan blijft denken 

Badge

Mijn mentor doet er niks aan zij is stom 😞

Hahahha 

Badge

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om. 

ik had laatst ook iemand op Brawl Stars die zei dat hij zelfmoord wilde plegen omdat hij gepest werd omdat hij geen brawl pass had dusse 

BRABANT 

Reputatie 6
Badge +12

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 2. Ga respectvol met elkaar om. 

ik had laatst ook iemand op Brawl Stars die zei dat hij zelfmoord wilde plegen omdat hij gepest werd omdat hij geen brawl pass had dusse 

BRABANT 

Brawl pass is voor nubs… hij reckt zoiezo iedereen want mensen met brawl pass die andere mensen zonder bp pesten zijn nubs

Reputatie 6
Badge +12

Heeft hij veel trofeeën?

joh maakt niet uit dat je word gepest! games en sociaal media zijn het riool van het internet

Reageer