Skip to main content

Pesten

• May 29, 2025
  • 7 reacties
  • 60 Bekeken

Anya
Forum|alt.badge.img+1

Hoi, ik ben Anya en ik werd een paar dagen geleden gepest in roblox (ja ik speel het nog steeds geen idee of dat raar is?), omdat ik had een soortvan katten avatar nou niet echt gwn alleen kattenoortjes en mensen zeiden hele onaardige dingen zoal : vieze kat, ga weg uit mijn leven, kutkind, kleuter dat soort dingen en ik vind het heel vervelend en ben bang dat mijn ouders erachter komen.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 29, 2025

Hey Anya,

Ik zou me erg gewoon niks van aantrekken.

Als je ze hebt gerapporteerd en geblokkeerd is top. Je ziet ze waarschijnlijk nooit meer maar als je hun weer ziet of iemand anders doet ook zo iets gewoon rapporteren en blokkeren.

En ROBLOX spelen is niet raar ofzo. Echt heel veel mensen spelen dat. You do you!

En je hoeft niet bang te zijn dat je ouders er achterkomen.

Fijne avond nog!

• May 29, 2025

Hoi ​@Anya 

Wat ​@Flash_Cat25  al zeg je ziet ze niet meer en als je ze rapoteerd zijn ze gebanned. 

En nee ik ben 14 en mijn maten ook en ik speel ook regelmatig roblox. En bij mij ook school zie ik ook vaak genoeg mensen roblox spelen 😉

En het zijn waarschijnlijk sukkels die ruzie zoeken. Niet van aantrekken, gewoon veder gaan met je spelletje ze kunnen je toch niks maken. 

Groetjes de badeend die zo in slaap valt 😅

• May 30, 2025

Hi Anya,

Wat vervelend dat je gepest wordt op roblox. Onthoud dat het nooit jouw schuld is. De pesters zijn zelf gewoon kinderachtig. Ik sluit me aan bij het advies van ​@Flash_Cat25 om ze te blokkeren en rapporteren.

En het is niet raar om als tiener Roblox te spelen, veel volwassenen en volwassen YouTubers spelen het nog en ook zijn er games voor wat oudere spelers.

Anya
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 30, 2025

Oke dankjewel Badeend en Flash_Cat25! 😊

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Ik speel ook Roblox, dus dat is niet raar. Het is een videospelletje dus mensen durven vaak meer dan ze uit hun echte mond zouden zeggen. Roblox is nog niet zo goed in Nederlandse scheldwoorden/pestgedrag weg te filteren. Je kan ze rapporteren en laten weten wat ze zeiden en wat dat betekent. 

Veel liefs

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 30, 2025

graag gedaan ​@Anya !

Fijne dag nog!

Anya
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 30, 2025

Jij ook Flash_Cat25! 😊