Skip to main content

pesten??

Hearts4God
Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een meisje en ben 13 en doe vmbo th, het begin van dit schooljaar was al kut en ik heb elke dag gw geen zin in school terwijl het eig wel gw goed gaat maar de laatste tijd niet. Er zit een meisje naast me die in het begin wel aardig dee maar nu dus niet meer ze doet gewoon zo gemeen. En er zit voor mij ook een meisje waar ik eerst mee zat en die was toen wel gewoon aardig maar nu zijn ze allebei MEGA irritant

Wat er dus gebeurde: in het begin van de dag was het gewoon oké alleen toen gingen ze weer (dat doen ze wel vaker) allemaal l*llen op me schrift tekenen als ik het niet door heb en soms ook gewoon op me schoolboeken en dan echt heel veel ze hebben een keer me hele boek eronder getekend en dan zeg ik echt dat ze moeten stoppen maar dat doen ze niet. Dan gaan ze een papier uit me schrift halen en tekenen ze mega van die dingen en dan schrijven ze mijn naam erop en gooien ze het door de klas en dan denkt iemand dat ik dat heb getekend maar dat dee ik dus helemaal niet. Ze gingen toen helemaal lachen en dat vond ik heel irritant. Toen zei ze "vond je het vervelend dat we dat deden" ik zei eig niet echt iets want ik vond het eigenlijk mega vervelend maar dat is ook weer een beetje raar om te zeggen dus ja. Dan later hadden ze een sticker gevonden ofzo en die plakte ze op me rug mr ik had het gewoon door dus negeerde ik en dat vonden ze denk ik niet leuk dus ze haalde het van me rug en plakte het op iemand anders. En toen zei het meisje voor me "oke we moeten misschien wel stoppen we pesten haar wel een beetje" en dat vond ik fijn en toen dacht ik dat het stopte. Alleen toen zei het meisje naast me stiekem tegen het meisje voor me "zeg tegen ... dat ze niet met haar kan fietsen en dat ze met ons fiets zodat zij (ik) alleen fietst," ik hoorde dat gewoon en vond het niet leuk maar ik vind het niet heel erg om alleen te fietsen deze keer vond ik het wel gewoon fijn. 

Me ouders weten het alleen me mentor niet en ik wil het wel graag tegen me mentor zeggen alleen dan lijk ik een pussy en straks maakt het het misschien wel nog erger dus ik weet niet hoe ik ze kan stoppen ik heb al vaak gezegd dat ze echt moeten kappen en dat het irritant is maar ze stoppen niet en als ik het terug doe dan gaan ze me gemeen en vies terugkijken. Me vader zegt dat ik ze gewoon hard moet terug pakken en ik heb ook wel zin om ze echt inelkaar te slaan zodat ze dat niet meer durven te doen alleen ik weet niet of dat een goed idee is. Weet iemand een andere oplossing want me hele klas hoeft dit niet te weten en het is gewoon zo irritant.

Heeft iemand tips of heeft iemand dit ook meegemaakt? Laat het me weten en bedankt dat je het allemaal hebt gelezen ik moest het echt even kwijt maar groetjeesss van mij

0 reacties

Geen reactie

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen