Skip to main content

pesten?

• 13 februari 2025
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoii ik ben een meisje van 14 en zit op 3 vwo 

we hadden altijd best een leuke klas maar toen kwammen er allemaal jongens bij die gwn raar zijn en doen 

en toen ging Joris(niet zijn echte naam) een beetje beginnen met leuk doen door de heletijd door de klas ijscoffie te schreeuwen eerst snapte ik het niet maar uiteindelijk bleek dus dat ze mij hier mee bedoelde inmiddels doet de halfe klas mee maar ik weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan? heeft iemand  tips??

XXO paardenbloem

2 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii ​@paardenbloem ,

Ahh wat ontzettend naar en kinderachtig zeg! Kun je dit aangeven bij je docent ? Ik denk dat hij/ zij je goed verder kan helpen hiermee. En als je durft zou ik ook zeker bij ze aangeven dat ze er mee moeten stoppen, want het slaat nergens op.   En probeer je er niks van aan  te trekken, en ja dat is super lastig maar weet dat er met jou niks mis is en dat het mensen zijn die geen idee hebben waar ze het over hebben. ♥️ Hoop dat je hier iets aan hebt. 

Veel liefs 🤗💗

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 1 reactie
  • 13 februari 2025

super lief dankjewel ga het morgen proberen!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen