Misschien klink het stom maar vetel haet aan iemand
ik wil dat tegen iemand zeggen maar die persoon skipt mij dus dat is een probleem want ik krijg hier letterlijk gewoon hoofdpijn van
Hii,
Wat naar zeg. Kun je dit aangeven bij je mentor of een andere docent die je vertrouwd? Hoop dat het snel stopt.
Liefs
Een leerkracht gisteren heeft wel gezien dat ik hem aanviel maar ze deed niks
Doe tegen hun alsof wat ze zeggen je koud laat (dat het niks boeit), dan laten ze je sneller met rust! En praat er inderdaad ook mee met iemand. Het pesten stopt sws want als je negeert houden ze het echt niet langer meer vol! Ik hoop het beste voor je 🫶
Liefs mij
je kan er niks aan doen denk ik maar weet het licht niet aan jou en je hoeft jezelf niet te veranderen heb je vrienden om bij te blijven?
Hii,
Jeetje zeg! En als je dit bij je ouders aangeeft en zij met een docent gaan praten?
Liefs
er niet op reageren kan ik niet, ik vertrouw mijn vrienden niet dus ik zal met mijn ouders moeten praten
bedankt iedereen voor jullie steun!!
love you all
ik ben ook vanaf groep 5 gepest tot en met groep 8 toen ben ik er achter gekomen dat de mensen die jou pesten vaak onzeker zijn en vaak jaloers zijn op de mensen die ze pesten.
als jij doet als of het jou niet boeit dan zullen ze van zelf stoppen
groet geile kanarie
je kunt ook altijd met mij praten als je wil
ik heb een bericht gestuurd naar die ene persoon dat we moeten praten maar ik denk da ze chrush heeft op mij
heb jij ook een crush op haar dan
ik denk het niet maar ik ben niet zeker of zij op mij is , maar ze doet gewoon anders