Hoi ik ben Lise en ik ben gepest.
Het begon in groep 6 toen mijn vriendinnen mijn buiten sloten.
In groep 7 werd ik echt gepest. Ik werd gepest omdat ik van wolven hield. Ik werd alpha wolf genoemd en ze zeiden als ze achter mij stonden zeiden ze I'm the alpha awou. En toen lieten mijn vriendinnen mij in de steek. En in groep 8 begonnen ze weer het waren trouwens 4 jongens. En ik heb toen ooit gezegt Ik was het en die jongens zeiden dat toen ook steeds als ik in de buurt was. Ik heb het toen gezegt tegen de juf en toen riep een jongen keihard: Lise is echt vies. En toe zag heel de klas mij als een snitch. Maar eer was ook een meisje in de klas en die had voor 2 dagen een bijnaam. Maar ze was er klaar mee en vertelde het town tegen de juf. En iedereen had medenlijden met haar. En ik die ander half jaar werd gepest kreeg helemaal green medenlijden. En die jongens die mij pesten heel de klas trouwends zeiden ja maar jij werd n iet gepest het was gewoon een grapje. En ze gingen ook nog eens door. Uiteindelijk Ben ik voor mezelf opgekomen en toen stopte het. Maar ik ben nog steeds onzeker ook omdat ze een filmpje over mij rond listen gaan. En het ergste vond ik nog dat niemand voor mij op kwam. Zelfs niet mijn 2 vriendinnen die ik beschouwde als mijn beste vriendinnen. En ik had ook nog een meisje die mij niet mocht voor geen ene reden. Dus daar ben ik ook erg onzeker over. En toen ik me had opgegeven voor een serie zeiden al mijn vriendinnen dat het me niet zou lukken en dat het dom was. En ze maakten allemaal stomme opmerkingen. En vandaag was een meisje die zei: Ja’ die Lise leest vooral leven van een loser. En daarmee bedoelde ze dat ik een loser was. En weetje wat mijn vriendin zei: Je moet je er niet o veel van aan trekken. Hallo ik heb me serieus 2 jaar lang sterk gehouden. Ik ben nu ook mentaal gewoon deels gesloopt. En maar een iemand weet dat.