Hoi @Coche!
Ik snap je verhaal niet helemaal, maar laat ik je proberen te helpen. Je verdedigt dus een persoon die je eigenlijk niet wilt verdedigen?
Maar wat bedoel je met vechten? Is dat in real life of online?
Sterkte!
Liefs Bliss
Hoi @Coche!
Ik snap je verhaal niet helemaal, maar laat ik je proberen te helpen. Je verdedigt dus een persoon die je eigenlijk niet wilt verdedigen?
Maar wat bedoel je met vechten? Is dat in real life of online?
Sterkte!
Liefs Bliss
hij woont in Engeland, ik wil hem verdedigen en hij is een van mn beste vrienden. Zijn grootste aardsvijand is een meisje van 15 jaar die in 2022 vanuit italie naar zweden is verhuisd, en ik haat haar ook; ze heeft samen met haar vriendje uit iran gemene stomiteiten uit gehaald, maar A(mn engelse vriend), een vriendelijke man uit italie en ik waren de enige die hun stomiteiten zagen. Als het aan A ligt worden ze beiden in de cel gesmeten en er noit meer uit gelaten, en ik snap hem volledig. Geen iedee wat dan ook haar plannen,noch die van haar iran-viend mogen zijn, maar op zijn minst A en ik zijn er níét blij mee.
Bedankt voor je reactie, @Bliss
Naam aangepast naar A ivm privacy
ik verdeddig iemand die ik erg graag wil verdedigen, want ik ben de enige die hem snapt, en dus zijn enige vriend
(ik weet niet zeker of mn vorige bericht aan gekomen is)
anyway thx voor de reatie @Bliss
real life, hihi, ik verbaas me een beetje over de hoeveelheid dat nederlanders engels spreken
Hoiii
Ik zou het gewoon een beetje laten gaan, niet teveel ruzie maken, van een ruzie komt een ruzie. En ik zou ook niet zoiets zeggen als: ¨De buren vinden jou zo lelijk dat ze bij jou inbreken om de gordijnen dicht te doen.¨ Of: ¨De aanbieding bij de Aldi is nog beter dan jou.¨ En goed nadenken over wat je zegt ;)
Liefs Bliss
PS: Tja, dat heb je, als je iemand ontmoet die Engels misschien nog wel mooier vind dan Nederlands XD
Hoiii
Ik zou het gewoon een beetje laten gaan, niet teveel ruzie maken, van een ruzie komt een ruzie. En ik zou ook niet zoiets zeggen als: ¨De buren vinden jou zo lelijk dat ze bij jou inbreken om de gordijnen dicht te doen.¨ Of: ¨De aanbieding bij de Aldi is nog beter dan jou.¨ En goed nadenken over wat je zegt ;)
Liefs Bliss
PS: Tja, dat heb je, als je iemand ontmoet die Engels misschien nog wel mooier vind dan Nederlands XD
ehm, het gaat niet om de taal, of dat hij en ik elkaar haten; we zijn beste vrienden, maar op het net in elkgeval wordt hij door iedereen stom gevonden. Op de penvriendensite zit er een meisje van 15 jaar die in 2022 vanuit italie naar zweden is verhuisd, zij en mn engelse vriend zijn grootse vijanden (mn engelse vriend is 18, en ik ben net 17), en ik kan ook helemaaaal niet met dat zweeds/italiaans meisje omgaan. A, (mn engelse vriend) en ik maken voor over het algemeen geen ruzie, maar hij, het zweedse meisje, een jongen uit iran, en een vriendelijke italiaanse man wel. Ik had pas geleden een beetje ruzie gekregen met die italiaanse man, omdat hij die jongen uit iran weer was gaan inzien als vriend, en dat snapte ik niet.
PS: sorrie voor t late antwoord; ik had een paar nogal drukke dagen :)
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.
zie forumregel 3: plaats op het forum geen persoonsgegevens (zoals een geboortedatum).