Skip to main content

hoi allemaal 

ik wordt al 10 jaar lang gepest😭 sinds groep 1 ik wordt bedreigt en uitgescholden en mishandel.

we hadden mediamasters dat is om beter op het internet om te gaan maar me juf wist niet dat er ook pesten in was ik kreeg ook me oude herinneringen weer terug maar nu niet meer krijg ik ze niet meer weg.

hebben jullie tips 

 

Hoi, je zou met de Kindertelefoon kunnen chatten of bellen om hier eens over te praten en over oplossingen na te denken samen.  En je wordt al lang gepest dus je mag daar echt over praten met iemand. Misschien heb je op je school een docent die je aardig vind en vertrouwd? Je mentor of een vertrouwenspersoon.  Want echt, jij verdient het om gesteund en geholpen te worden! En misschien hebben anderen ook nog goede tips voor je! Veel sterkte hoor! 

Liefs, Tover xxx


Ikea sorry maar als kinderen uit group 1 je pesten is dat voor mij een beetje gek ik bedoe 5 jarigen die kunnen niet bedreigen…


@Preppygirl  , er staat sinds groep 1😉


@Preppygirl  , er staat sinds groep 1😉

Ja I know maar sinds groep 1 bedoel je dan dat kinderen UIT groep 1 je pesten? Want ik denk niet dat je als 5 jarige ook echt iets hebt om gepest over te worden lijkt mij.. maar ja ik werd ook wel in groep 2 een beetje gepest dus ik zeg niet dat het niet waar is 


Reageer