pesten

  • 3 June 2023
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi er is een kind bij ons in de klas en hij doet heel erg raar nou ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen

Het begon zo: het was valentijnsdag en dat kind deed heel raar ik noem hem even L nou L deed een briefje in mijn tas dat ik later pas las en er stond op wil je verkering?  Nou L zegmaar de nerd van de klas dus snap je me wel.......  dus schreef ik een briefje terug wat achteraf gezien een veel te slecht idee was waarop stond Hoi L ik wil geen verkering want ik hou niet van verkering misschien als ik 16 ben?  Hij las dat en gaf zijn telefoonnummer aan mij dat ik gelukkig nooit heb gebruikt. Ik wist namelijk dat hij al 3 andere meisjes op de zelfde manier af was gegaan. Die zelfde dag toen ik samen met mijn kleine broertje van 6 naar huis ging want school was uit. Stond L voor de deur met de vraag of ik naar de bioscoop wou ik zei nee want ik moest oppassen anders was ik trouwens ook niet gegaan hoor. De dagen erna vertelde L aan ieder kind van school dat wij verkering hadden wat helemaal niet waar was. Tegen mij zij hij dat ik mijn mond moest dicht houden. Hij is me een paar keer achtervolgd naar huis. Sinds dien zegt hij allemaal rare dingen over mij dit zijn de meest recente op kamp:

Hij zij dat hij me keihard wou neuken.

Hij zij tegen en vriend van mij ik krijg (mijn naam) telefoon nummer toch wel.

Hij zij: zij is van mij. 

En het schijnt dat op kamp L in zijn slaap de hele tijd zij (mijn naam) oké misschien als je 16 bent dan ga ik je kapot neuken en je bent van mij. Hij zegt dit ook allemaal tegen mijn vrienden wat moet ik doen??? HELP


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Oh nee, dit is echt heel erg heftig :( Ik weet niet zo goed wat je moet doen, maar miss kun je de kindertelefoon chatten, want die weten het wel denk ik.

Xx mij

Reageer