Vraag

pesten

  • 10 March 2022
  • 8 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik word op school veel gepest, ik zit op paardrijden en dat vinden ze maar raar. Ook zeggen ze telkens dat ik lijk op een paard. Ze zeggen verders ook andere nare dingen…

Ik vind het ook erg lastig om er niet op te reageren.

 

heeft er iemand tips?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Halloow Julia_xx!!  Ik heb een klasgenoot en zij zit ook op paardrijden maar zij wordt niet gepest.. ik wil je niet kwaad doen maar hoeveel vrienden heb je?  Dan kunnen die je misschien helpen! 

Hier komen een paar tips♡

1.  Probeer ze te negeren als het niet lukt wacht op een moment wanneer het echt niet lukt schreeuw gewoon zo hard tegen hun dat je er van moet huilen. ( DAT HAD IK GEDAAN😅) 

2. Als het zwaar word zoek een schetsboek en teken of schrijf daar je gevoelens in :) dat heet een ventbook :) Ik had het ook 4 maanden geleden :( 

3. Ga naar je meester/juf/mentor ( ? ) en praat er over. Als dat niet lukt met je ouders en als dat ook niet lukt verzorg jezelf een therapeut.. die begrijpt je en helpt je d'r mee :)

 Hoe oud ben je? 

B

Xx een hulpvol meisje 😌✌

 

Reputatie 3
Badge

Heyy! 
niet zo veel helaas…

1tje die echt als beste vriend voelt en voor de rest 3 vrienden.

13 trouwens

 

waar haal je z’on boek? Xx 

Reputatie 7
Badge +5

Hay!!♡ 

Oof dan leef k met je mee ik heb 1 bff en zij voelt niet echt als een bff- maar voor de rest heb ik geen vrienden dat komt omdat iedereen mij raar en een psyco vind:( 

 

Zo een boek koop je bij de action het is eigelijk een schets boek en maak er een van! Ik hoop dat je weer snel beter gaat voelen Julia_xx!!♡♡

Xx een hulpvol meisje ❤❤❤

 

Reputatie 3
Badge

Ben hier trouwens niet heel bekend mee maar kun je ook privégesprekken voeren tussen 2 ‘kinderen’

Reputatie 7
Badge +5

Kunnen we dat doen? Ik wist t niet! Kan je dat doen? hoe 😅

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Julia_xx  wat stom van hun ! Ik vind de tips van @Een hulpvol meisje  heel goed. Het opschrijven en misschien kun je hulp krijgen van mensen die wèl aardig zijn. En misschien die pesters negeren en meer contact zoeken met anderen die dat niet doen. Soms zijn nl de stillere mensjes juist de leukste en de liefste. En je kan hier helaas niet privat chatten. Wel op anderen reageren en op onderwerpen zoeken. Kun je vinden in " forumregels". Er zijn heel veel lieve luitjes die willen helpen hier :)

Grtz liefs Julian X ( leuke naam hè 😉)

Succes hoor !

Reputatie 7
Badge +5

Tyyyy :) voor de tips @Julian12 ! Ik hoop dat het werkt @Julia_xx 

Reputatie 4
Badge +2

Hallo Julia_xx en Een hulpvol meisje,

Jullie vroegen je af of je ook “privégesprekken tussen 2 kinderen” kan voeren op dit Forum.

Voor de duidelijkheid: Dit kan/mag NIET

Het Forum is een plek waar jullie je ervaringen anoniem kunnen uitwisselen met leeftijdsgenoten, door informatie, advies of ondersteuning te vragen. Om deze plek veilig te houden hanteren we een aantal Forumregels, waaronder forumregel 7:

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

We wensen jullie nog veel plezier op het Forum.

Karin, De Kindertelefoon

Reageer