pesten

  • 17 February 2022
  • 6 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

hallo iedereen,

ik werd gepest al een tijdje ik dacht eerst dat we vrienden waren met de persoon die me pest maar ze deed iets(zeg liever niet wat) dat heel gemeen was en sindsdien begon het pesten.

ze stalkte me eerst maar het is nu een jaar geleden dat we elkaar zagen maar volgend jaar komt ze naar mijn school en ben zeker dat het gepest weer gaat beginnen 

wat moet ik doen ?

pls HELP!

groetjes annoniemptje


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi omg dat is balen ja !  Heb je een goeie groep bff's al op je school ? Dan kun je die laten helpen en hun alvast voorbereiden dat je evil one er aan komt.  En misschien heb je iets aan “weerbaarheidstraining”? Zo heet dat geloof ik. Ik ken iemand  in m'n club zeg maar zij heeft dat ook gedaan en dat heeft haar echt sterker gemaakt.  En misschien iemand die je vertrouwt dit mee bespreken? Zo heb ik mezelf ook sterker  gemaakt.

Ik hoop dat je er sterker uit komt be happy !

Grtz liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +4

Hey, wat vervelend voor je. Het komt vast goed, het is al een lange tijd geleden. Binnen een jaar kan er veel veranderen, ze is denk ik ook helemaal niet meer met jou bezig. Heb je al wat nieuwe vriendinnen of vrienden? Anders blijf je bij hun en dan ben je ook niet alleen. 
groetjes van mij(:

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben het eens met de bovenste 2 reacties!

Je kan ook naar je leraar of mentor gaan als het eenmaal zo ver is. Veel mensen noemen dit “Nutteloos” en “Snitchen/klikken” maar gwn doen joh. Naar je leraar of mentor gaan werkt bijna altijd. Zij zijn er eenmaal voor jouw welbevinden, en daar moet je lekker gebruik van maken.

Groetjes, Sano07

Negeer hun

Ze zijn gewoon fake vrienden 

Ga naar je leraar of je mentor 

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +19

Mee eens met de bovenstaande reacties ik kan het niet beter zeggen en ik hoop dat het lukt vertel je hoe het afloopt?

Gaat het beter

Reageer