pesten, negeren helpt niet

  • 25 September 2021
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik word gepest door kinderen uit me klas er worden gescholden met ziektes dat ik mag sterven dat niemant me mist enz heeft iemand dit ook of heb je tips laat het weten [negeren helpt niet]


3 reacties

Heyy

 

Wat naar dat je wordt gepest! 

Je account is wel verwijderd, maar ik ga toch nog even reageren:slight_smile:

 

Het lijkt mij een goed plan om hulp in te schakelen bij iemand in je omgeving. Er zijn echt wel mensen die om jou geven en wat de pesters allemaal tegen jou zeggen klopt natuurlijk niet! Jij bent echt mooi zoals je bent!

 

Misschien kan je met je ouders gaan praten over dat je word gepest? Je ouders zijn er echt voor je en kunnen je hopelijk helpen om je situatie te verbeteren. Je mag echt alles tegen hun vertellen en je kan je ouders echt vertrouwen! Je kan natuurlijk ook altijd met je leraar van je klas in gesprek gaan of met iemand anders die jij vertrouwd. De mensen in je omgeving kunnen je denk ik wel helpen om het pesten te laten ophouden en om de situatie in je klas te verbeteren! Ook kan er dan even een oogje in het zijl gehouden worden.

 

Onthoud in ieder echt goed dat jij er toe doet:blush:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Badge

Heyy,

Ik word ook gepest. En als ik het negeer word het alleen maar erger. Weet dus dat je er niet alleen voor staat. Meerdere mensen hebben dit. Ik ben gisteren zo erg beledigd. Er werd gezegd dat niemand mij mag en dat ik niemand mag. Oftewel: Ik heb geen vrienden. Ik kon na die opmerking alleen nog maar huilen. Ik word gewoon depressief gemaakt door school. Ik ben zo klaar met mijn leven. Maar toch maak ik er geen einde aan. dat moet jij ook niet doen. Dus vraag of je bijvoorbeeld naar een andere klas kan. Of anders een andere school. Want zo kan het natuurlijk niet doorgaan.

Badge

ik beleefde hetzelfde en heb geleerd dat je negatieve emoties sterker voelen dan je positieve probeer je te concentreren op die goede en weet dat je ouders en familie wel van je houdt ja zelfs je zussen of broers en trouwens over die pesters zouden je ook missen alleen voelen ze zich te stoer om dat te tonen begrijp me niet verkeerd als je dit leest want trouwens stap eens naar je ouders en vraag hoveel ze precies van je houden sorry voor de fouten ik heb dislectie 

Reageer