Ha De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.)
ik ben jarenlang gepest 7 jaar in totaal
het begon allemaal toen ik verhuisde halverwege mijn 1 e schooljaar op de basisschool en dus naar een andere school ging dat was niet zo prettig ik werd gelijk mijn eerste dag heel raar aangekeken en werd al uitgelachen in mijn 1 e pauze op die school werd ik al buitengesloten niemand wilde iets met mij doen niemand wilde naast mij zitten en dit ging ongeveer 1,5 2 jaar door tot dat ik naar groep 3 ging daar werd het pesten steeds erger mensen die gingen mijn slaan en schoppen ik kwam iedere dag weer thuis met blauwe plekken 3 jaar lang tot aan groep 6 toen begon ik het schooljaar opneem totaal andere school met heel veel minder zelfvertrouwen maar daar gebeurde niet heel veel bijzonders een beetje plagen een beetje dingen met groepsdruk maar dat was het dus die school bleef ik in tot aan groep 8.
vervolgens ging ik naar de middelbare school en ging het weer mis iedereen vond mij ene beetje raar want ik had iets met mijn oren ik kon niet zo goed horen vanwege gaatjes in mijn trommelvlies
maar ja daar hebben we het niet over we hebben het erover hoe het verder ging op de middelbare school ik had het middelbare schoolkamp en de 1 e dag was al een hel ik werd alleen maar als
laatste gekozen met spelletje enzo vervolgens die dag hadden kinderen brood in mijn slaapzak gedaan dat was zo naar ik vond het echt een rotstreek , na het kamp werd het pesten op school steeds erger ik werd uitgescholden voor kkr debiel kkr homo en kkr autist en mensen gingen mij bedreigen vervolgens werd ik steeds onzekerder en dacht ik zelfs aan zelfmoord maar ik was sterk en groeide erdoorheen ze hadden mij een aantal dingen bijvoorbeeld ook gedaan tijdens lessen maakten ze mij spullen kapot en mijn kunstwerken voor de les nat of kapot en stalen ze spullen van mij tijdens lessen gooide ze propjes pennen gymmen en andere dingen op mij ik werd geslagen ze hebben mij een keer aangereden met een fiets en ze hadden mij een keer in de kleedkamer mijn schoenen uitgetrokken zonder dat ik het wilde en die in de prullenbak gegooid en vervolgens mij bijna in elkaar geslagen. Ze hadden ook een keer een foto van mijn hoofd geedit en op een vrouw in bikini gezet en dat doorgestuurd naar de hele klas iedereen lachte mij uit tot de school erachter kwam maar ja wat zij de school ja jullie moeten GWN aardiger tegen elkaar zijn en niet zo rot doen . Maar ja dat heeft niet erg veel nut en als ik thuis was werd ik door dezelfde personen ook heel heftig uitgescholden en gezegd dat ik zelfmoord moest plegen en ze hadden mij bedreigd enzo ik werd nog depressiever maar gelukkig heb ik mijzelf overeind gehouden in die tijd ik ben nu gewisseld van school en het gaat nu veel beter met mij maar ben toch nog een beetje onzeker want ze gingen ook door buiten school toen ik aan het sporten was bijvoorbeeld ik zit op hockey en die pestkoppen gingen dan langsfietsen en mij weer heel heftig uitschelden waar mijn hele team bij stond ik vind dit zo gênant echt heel naar was dit
ik ben heel blij dat ik mijn verhaal hier kon delen hebben jullie misschien nog tips hoe ik mijzelf minder onzeker kan maken of hebben jullie zelf ook zoiets meegemaakt zeg het dan hieronder in de reacties
groetjes De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.)