Vraag

pesten

  • 19 February 2020
  • 7 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb  iemand gepest op school wat moet ik doen? 


7 reacties

Hallo Rainbow love :)

Ik denk dat het verstandig is om je excuses aan diegene aan te bieden en te zeggen dat het je heel erg spijt dat het zo is gelopen en dat je hoopt dat diegene je vergeeft.

-Dr8gon99

Hoi,

Ik weet niet wat je gedaan hebt. En ik weet ook niet hoe de ander het ervaren heeft. Maar als het je dwarszit ga dan met die persoon praten met eventueel een leraar of ander vertrouwenspersoon erbij.

X Leentje

 

Ik heb  iemand gepest op school wat moet ik doen? 

Het is al goed van je dat je spijt hebt. Dat is fe eerste stap. Benader de persoon die je hebt gepest voorzichtig (en neem afstand als diegene dat niet wilt) en bied je excuses aan. Misschien vergeeft diegene je wel :) laat in ieder geval weten dat je berouw hebt. Veel succes!

Sommigen mensen zeggen dat sorry geen zin heeft maar geloof me dat heeft het wel als je spijt hebt moet je het meteen zeggen meestal is de gepeste er erg onzeker over geworden en zal het hij/zij erg helpen om verder te gaan en de piriode dat hij/zij gepest werd achter zich te laten. Nu weet ik niet hoe erg de pest actie was maar ik hoop dat ik niet te overdrijf. 

Veel succes

Gr. XXX

Ik heb  iemand gepest op school wat moet ik doen? 

Hi 

Ik begrijp dat je spijt heb. Probeer sorry te zeggen ik weet niet hoe erg het is. Ga anders met je mentor of met een  vertrouw persoon praten dit kan ook helpen. 

Ik hoop dat het je lukt veel succes

GR. XXX

Heyy. Ik zou als eerst je excuses aan diegene aanbieden. Je kan hem / haar uitleggen waarom je het gedaan hebt en waarom je er spijt van hebt. Ik zou het niet via een berichtje doen want dan kan degene denken dat je het niet meent. In het echt zie je dat veel beter.  

Hopelijk heb je wat aan mijn tips! Liefs, Naira193

ik zou excuses aanbieden aan  het kan die gene heel kapot maken spreek ik uit ervaring en uitleggen waarom je die gene gepest heb en oprecht zeggen dat je heel veel spijt en heb en niet met een slap excuses aan komen  daar worden ze ook niet echt heel erg blij van en je hoeft echt geen vrienden te zijn met diegene worden denk ik jullie allebei niet blij van maar wel gewoon tegen elkaar doen ik ben ook 2,5 jaar gepest zit nu met diegene in de klas en doen normaal tegen elkaar niet dat we vrienden zijn maar dit is het beste oplossing  oowja en spreek diegene en doe het niet in een groep dan kan diegene denken dat je het niet meent

hopelijk heb je hier iets aan mij tips groetjes!

Reageer