Beantwoord

Pesten...

  • 10 July 2019
  • 5 reacties
  • 789 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeyy,

zoals jullie miss gelezen hebben in mijn 1e topic word ik sinds de 1e klas gepest door een groepje van ongeveer 4/5 jongens. Ik ben nu klaar met de middelbare school en ga nu naar het MBO. Ik heb nu vakantie.. maar dan begint het weer..... het gepest..

ik heb sinds eind mei al vakantie en sindsdien gaat het weer slecht.. niet heel erg slecht zoals het eerst was maar wel slecht..

ik had vorig jaar (in de 3e klas) in de zomervakantie een nieuwe buurmeisje gekregen wat heel leuk was enzo.. Mijn moeder en haar moeder wilden dat wij samen met elkaar om gingen zodat we allebei iemand hadden in het dorp zelf
We gingen heel vaak samen door het dorp chillen en dan gingen we bijv bij een speeltuintje ff zitten en weer doen, durven of de waarheid spelen om elkaar beter te leren kennen.
Zij kende die jongens ook want ze werd er zelf ook een tijdje door gepest en ze wist ook dat ik gepest werd door die jongens omdat ik haar alles verteld had....
Zo kwam ze een keer laat in de avond vragen of ik even met haar kon komen praten.. ik zei is goed
dus ik ging naar haar toe bij haar voordeur en we gingen zitten.. toen vertelde ze mij dat 1 van die jongens die mij dus pesten met haar wilde chillen.. maar zij wou dat niet alleen dus vroeg ze of ik mee wou, maar ik zei nee miss maar ze begreep het gelukkig wel..

voor de rest hebben we nog doen, durven of de waarheid gespeeld tot 1 van die jongens haar via snapchat een snap stuurde.. ze opende het en er stond in dat ze nu even wilden langskomen.. zij zei toen nee dat kan niet
maar die jongen zei toen dat hij en z’n vriend rond half 12 langs zouden komen...

ik en het buurmeisje dachten dat ze het niet meenden en speelden weer doen, durven of de waarheid tot het half 12 was en we keken om ons heen ik aan de ene kant van de straat en zij aan de andere kant van de straat... en daar kwamen ze aan op de fiets.. en toen wilden ze het buurmeisje van mij leren kennen en vroegen ze haar gwn dingen die ze wilden weten.. doordat ze mij met haar gezien hebben toen we door het dorp gingen chillen gingen ze opzoek naar haar insta, snap en alles..
Sinds deze dag is toen ook heel mijn vriendschap verpest met haar wat ik echt heeel jammer vond.. 😞

hierna hebben we wel gwn nog gechilled enzo maar dat ging ook weer fout..

we liepen namelijk langs een van die jongens hun huis (wat we allebjj niet wisten!) die jongen had haar op snap en zei tegen haar van “hoezo lopen jullie steeds langs mijn huis” dus zij reageerde dat we er langs moesten lopen omdat we die kant op moesten..
en hij zei “je moet niet luisteren naar haar”
dus zij reageerde een beetje geirriteerd daarop van “het hoeft niet persee zo te zijn dat zij dit wou”

later kwamen we nog een jongen tegen die tegen mij zei “kkr neger” en zij werd helemaal rood en zei “hou je bek man” waarop hij reageerde “wat anders”

zij draaide zich om en zei kom het hier voor ons zeggen dan
dus hij zei weer “kkr neger” en zij zei “je durft het niet hier voor ons te zeggen” en hij fietste toen gelukkig gwn weg

na nog iets met deze jongens hebben ik en zij een erge ruzie gehad omdat ik naar een speeltuintje ben geweest waar dus 1 van die jongens woonde en dat tegen haar gezegt heeft van dat ik bij zijn huis ben oftewel het speeltuintje..

zij heeft me toen boos geappt van wrm ga je daarheen enzo
maar ik kan toch ook niet weten dat die jongen daar woonde?

Ik moest gewoon mn zusje ophalen omdat ze aan het spelen was?


ik heb in die vakantie echt heeel veel gehuild en alles ook ik heb vooral veel met mijn moeder gepraat omdat ze er echt was voor me wat ik echt heel fijn vond

ik had het echt moeilijk toen

Maar mijn buurmeisje zei dus dat we nog steeds vriendinnen waren en alles.........
Maar daarna hebben we nooit meer echt gepraat.. alleen toen ze me opeens tagde in haar foto op insta. Ik dacht van maar ze was boos? En nu tagt ze me in d’r foto?
Dus ik appte haar en t was duidelijk dat ze nog steeds boos was denk ik omdat ze wel boos reageerde... ze was toen ook met die jongens aan het zwemmen... :|
Ik zag ook dat ze steeds meer met hun omging uiteindelijk

ik heb hierna gwn afstand genomen.. aangezien ik besefte dat elke keer wanneer ik een nieuwe vriendin heb in het dorp die jongens ze van me afpakken door letterlijk te komen bemoeien en alles..

ook heb ik gehoord dat zij een keer met die jongens was en ik haar een snap had gestuurd maar dat 1 van die jongens mij had verwijder van haar snap en zij dacht dat ik haar geblokt had of iets wat dus niet zo was...

ik vond dit echt heel kut..
ik heb me echt voor een hele lange tijd gwn heel kut gevoelt....

ook had ik toen besloten om maar gwn een tijdje niet meer naar buiten te gaan gwn alleen in de koude maanden enzo..

nu zijn we een jaar verder en ze zijn nooit gestopt....

wat ze nu doen is wanneer ik langsloop worden ze stil en dan gaan ze fluiten en dingen roepen waarvan ik weer denk van “wat is dit dan nu weer?!”

Of ze noemen mij de vriendin van 1 van die jongens wat ik ook niet snap

ook merk ik dat ze allemaal naar mij kijken wanneer ik langsloop of iets, maar ik kijk nooit naar hun tenminste niet meer.. ik kijk altijd vanuit mn ooghoek dan bij het oversteken bijv of er iets aankomt of niet of ik kijk via ramen of spiegels van iets bijv
maar ik kijk nooit die kant op.. ik kijk altijd weg alsof ze er gwn niet zijn.

vandaag ben ik lekker een rondje gaan lopen omdat het lekker weer was.. en raad eens...
Bij een speeltuin kwam ik een groepje jongens tegen 2 jongens die mij gepest heeft zaten er bij
die riepen “kkr neger” en “kkr hoer” de heletijd tot ik echt weg was uit hun zicht
ik wou wat terugzeggen maar ik dacht toen na van ik ben alleen en hun zijn met meerdere en ik weet dat ze heus niet zullen aarzelen om me dan achterna te komen...

ik ben snel doorgelopen maar ik hoorde ze nog steeds alsof ze ook echt achter me aan kwamen maar dat was niet zo

ik begon te stressen aangezien ik een hele lange route moest nemen om naar mn huis te gaan... of ik moest er weer langs maar dan van de andere kant wat ik echt niet wou dus nam ik een weg waarbij ik door een anders straat moest en toen was ik bij m’n huis..

Helaas kwam ik hun weer tegen en zeiden ze weer die dingen als kkr hoer en kkr neger

ik was aan het bellen met een nichtje die het ook hoorde maar ik deed net alsof het me niks deed..

het is me nu echt teveel geworden en ik weet echt niet wat ik moet doen

ik wil gwn antwoorden krijgen op de vragen die ik heb maar of dat ooit gaat gebeuren... denk het niet dus

ik vind het gwn allemaal zo lastig en vooral weer moeilijk om het gwn in te houden.. ik kan het gewoon niet meer...

Hopelijk hebben jullie wat advies of tips!

xx Esha
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 July 2019, 17:09

Bekijk origineel

5 reacties

Aangezien je nicht het al weet kan je het er misschien met haar over hebben, als vertrouwenspersoon dan? En dan samen naar oplossingen zoeken. Is dat buurmeisje nog steeds boos op jou? Misschien moet je dat ook eens oplossen?


Je zegt dat het buurmeisje samen is met 1 van die pestbehandeld. Misschien beïnvloed die haar zo dat ze je zo behandelt.
Of ze zetten er een 'als je het niet doet zullen wij ... Doen' tegenover.
Begijp je het een beetje?
Ik weet dat ik niet op alles een oplossing gegeven heb. Sorry daarvoor
Aangezien je nicht het al weet kan je het er misschien met haar over hebben, als vertrouwenspersoon dan? En dan samen naar oplossingen zoeken. Is dat buurmeisje nog steeds boos op jou? Misschien moet je dat ook eens oplossen?


Je zegt dat het buurmeisje samen is met 1 van die pestbehandeld. Misschien beïnvloed die haar zo dat ze je zo behandelt.
Of ze zetten er een 'als je het niet doet zullen wij ... Doen' tegenover.
Begijp je het een beetje?
Ik weet dat ik niet op alles een oplossing gegeven heb. Sorry daarvoor

Ik denk dat ze nog steeds boos is. Ik kom haar heel vaak tegen want ja we wonen naast elkaar maar ze kijkt ook soort van boos ofzo dus ja...
Ja, dan zou ik het uitpraten, ik weet dat het niet makkelijk is, maar het moet ook van 2 kanten komen. Als jij alleen het wilt uitklaren, maar zij niet heeft het ook weinig zin
Reputatie 2
Badge +1

ik hoop dat het beter gaat en niet zoals bij mij dat je niet naar school wil enz liefie het komt goed de mensen die worden gepest krijgen vaak de mooite glow up

Reputatie 1
Badge

Heel heftig… Heb je er al met mensen over gepraat? Dat helpt echt heel erg. Ik ben zelf ook gepest alleen ik sloeg ze gwn in hun gezicht (whoops). Praten helpt echt. Onthou dat je niet de enige bent. Woorden kunnen meer pijn doen dan een schop dat weet ik. Je kan ook je gevoelens opschrijven. Dat heb ik ook gedaan en dat lucht ook op. Er is niks mis met jou maar iets met die kut kindjes. Ik zou je nu graag willen helpen maar ja dat lukt verder niet. *virtuele hug*. Je kan ook altijd appen of bellen met de kindertelefoon.

 

xxx me

 

Reageer