Vraag

Paar vriendinnen doen leuk, teerwijl het vervelend is

  • 26 October 2023
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Badge

hey ik heb dus ruzie met paar meiden van me vriendinnengroep

 

Ze pakken me pen prima ik vraag of ik hem terug mag geven ze hem niet en dan zeggen ze opeens "ga hem pakken dan je kan lopen" dus ik loop en wilde hem pakken gaan ze heb soort van overgooien. Ik werd zo boos. En dan gelukkig was de les voorbij dus goeie de pen naar me (gwn normaal) dus ik gooi hem echt gwn keihard terug naar een van die meiden aan en dan gaan ze me aan kijken waarom ik dat doe. En dan schreeuw/zeg ik gwn echt hard "Op een gvd moment ben ik met dit soort dingen gwn klaar mee" Een van die meiden zei daarop "Waarom lach je dan" en dan lopen ze weg want de les was klaar. En denk toch ik doe maar alsof ik het leuk vind want anders gaan ze weer zeiken dat ik ga janken. Ik denk echt waarom doen ze zo leuk. En die pen heeft ze terug, omdat ze me al vaak genoeg gwn slaat en schopt.

 Hebben jullie tips of ideen om dit op te lossen? ❤


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hooi, vermijd die meiden zou ik zeggen. Ik heb je tekst niet echt begrepen, maar het lijkt erop dat ze best vervelend zijn. “omdat ze me al vaak genoeg gwn slaat en schopt.”, Vrienden die je slaan en schoppen zijn geen vrienden lol, ik zou zeggen probeer minder met die meiden om te gaan en meer met andere meiden. 

Groetjes!!

Reputatie 5
Badge +1

Hey ! Laat hun en als je slaan op schoppen doe het terug . Maar wel 10x zo hard . Heb ik ook moeten leren. Alleen ik ben daarin misschien een klein beetje in doorgedraaid.  Als iemand me sla dan krijg die een klap . Echt ik heb iemand een keer een bloed neus geslagen omdat die een grote bek had enzo

Maar meid ook al is het moeilijk kom voor jezelf op 

 

Liefs anoniempje xx

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Kaasiseigbestwelvies,

Vervelend zeg! Ik zou het sowieso dan niet je 'vriendinnengroep ' noemen als ze zo doen. Je kan het met he mentor over hebben dat ze zo doen. Maar probeer ze zoveel mogelijk te vermijden. En kom voor jezelf op, hoe lastig het soms is.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer